مجمع گروه صنعتی ایران ترانسفو، با حضور بیش از ۷۷/۷درصد سهامداران

۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۰:۵۴:۴۳
کد خبر: ۱۰۲۸۴۷۵
مجمع گروه صنعتی ایران ترانسفو، با حضور بیش از ۷۷/۷درصد سهامداران
در این مجمع در خصوص افزایش سرمایه از محل سود انباشته و تجدید ارزیابی دارائی ها و عرضه سهام دو شرکت تابعه گروه نیز اطلاع رسانی لازم به سهامداران از سوی مدیر عامل و هیت رئیسه انجام شد .

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت ایران ترانسفو راس ساعت  10 صبح روز یکشنبه مورخه 22 تیر ماه  ۱۳۹۹ درمحل سالن اجتماعات  نیروگاه برق طرشت تهران برگزار گردید.

2

 در این مجمع که  با درنظر گرفتن  پروتکل های بهداشتی جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا برگزار شد، امکان پخش زنده مراسم از آپارات و اینستاگرام برنامه ریزی شده بود و حاضرین نیز شامل   77/7 درصد از سهامداران حقیقی و نمایندگان حقوقی، اعضای هیئت رئیسه و مدیران ارشد ایران ترانسفو بودند. در این مراسم پس از گزارش مدیر عامل محترم گروه صنعتی ایران ترانسفو ، و بازرس محترم قانونی، صورتهای مالی سال منتهی به۹۸/۱۲/۲۹ مورد بررسی و تصویب مجمع قرار گرفت و تصمیمات ذیل اتخاذ گردید:

1. روزنامه های  اطلاعات و دنیای اقتصاد  به عنوان روزنامه های کثیر الانتشار جهت درج آگهی های  شرکت  تعیین گردید.

2. موسسه حسابرسی بهراد مشاور به عنوان بازرس قانونی و حسابرس شرکت و موسسه حسابرسی بهمند بازرس علی البدل تعیین شد .

3. میزان سود قابل تخصیص و نحوه تخصیص سود تصویب گردید . ( مبلغ  ۳۵۰ ریال سود به ازای هر سهم)

ضمنا در این مجمع در خصوص افزایش سرمایه از محل سود انباشته و تجدید ارزیابی دارائیها و عرضه سهام دو شرکت تابعه گروه نیز اطلاع رسانی  لازم  به سهامداران محترم از سوی مدیر عامل و هیت رئیسه انجام شد .

نظر شما
پرونده ویژه