در جلسه هماهنگی کنگره ۳۵۳۵ شهید استان؛

استاندار زنجان: همه آثار و اسناد شهدای استان باید مکتوب شود

۱۳۹۹/۰۵/۱۴ - ۱۲:۱۰:۴۸
کد خبر: ۱۰۳۹۳۸۲
استاندار زنجان: همه آثار و اسناد شهدای استان باید مکتوب شود
استاندار زنجان، با بیان اینکه یاد و خاطره شهیدان باید برای همیشه زنده بماند،گفت: تمام آثار و اسناد کنگره ملی بزرگداشت ۳۵۳۵ شهید استان زنجان باید مکتوب و ماندگار شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح اله حقیقی در جلسه هماهنگی کنگره 3535 شهید استان ضمن انتقاد از عدم حضور شخص مدیران در جلسات مسائل ارزشی استان، تاکید کرد: از مدیرانی که بدون دلیل موجه در جلسات ارزشی، شرکت نکرده و نماینده اعزام می‌کنند بسیار گلایه دارم، جلسات ارزشی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند و باید با کیفیت بالایی برگزار شوند زیرا ازخودگذشتگی شهیدان است که سبب شده تا امروز با امنیت کامل در دور این میزها بنشینیم و با خیال آسوده زندگی کنیم.

وی با اشاره به اینکه باید تمام ستادهای فرعی در شهرستان ها به ریاست فرمانداران برای برگزاری باشکوه این کنگره تشکیل شود، افزود: اعتبار لازم از سوی سازمان برنامه و بودجه استان در اسرع وقت، تامین و به دبیرخانه کنگره پرداخت می شود و مدیران منتظر اعتبار نباشند و برای ماندگاری یاد و خاطره شهیدان با جان و دل تلاش کنند.

استاندار زنجان خاطر نشان کرد: باید مدیران با شور و شوق در این جلسات ارزشی حضور یابند و برای برگزاری کنگره سه هزار شهید استان برنامه ریزی لازم را داشته باشند.

مقام عالی استان در ادامه، تشکیل کمیته ای با حضور فعالان بخش خصوصی و صاحبان صنایع و واحدهای تولیدی استان در راستای برگزاری هرچه بهتر گنگره سه هزار شهید استان را خواستار شد و افزود: هر کدام از این نهادها باید همراهی نموده و وظیفه خود را به خوبی انجام بدهند.

وی همچنین بر لزوم فضاسازی مناسب شهرهای استان به نام و تصاویر شهدا تاکید کرد و گفت: برخی از تصاویر شهدا در داخل شهرها نیاز به تعویض دارند که بنیاد شهید و امور ایثارگران باید این موضوع را مد نظر قرار داده و فرمانداران هم کمک کنند.

نماینده عالی دولت در استان تصریح کرد: با همکاری دبیرخانه کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید این استان و دفتر فناوری اطلاعات استانداری، سایت اینترنتی مخصوص کنگره، طراحی می‌شود تا تمام صورتجلسات، گفت‌وگوها، مطالب، محتوا و اقدامات انجام شده برای اطلاع عموم مردم و مدیران در آن بارگذاری شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز