در جلسه شورای هماهنگی بانکهای عامل:

مشاغل آسیب‌دیده از کرونا در زنجان برای دریافت ۱۵۲ میلیارد تومان تسهیلات ثبت‌نام کردند

۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۳:۰۵:۴۵
کد خبر: ۱۰۴۶۴۳۳
مشاغل آسیب‌دیده از کرونا در زنجان برای دریافت ۱۵۲ میلیارد تومان تسهیلات ثبت‌نام کردند
محمدرضا یوسفی در جلسه شورای هماهنگی بانکهای عامل درخصوص آخرین وضعیت تسهیلات بانکی به مشاغل آسیب‌دیده از ویروس کرونا عنوان کرد: این پرونده‌ها با پوشش اشتغال ۱۴ هزار و ۳۹۵ نفر در مشاغل مختلف است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: تاکنون هفت هزارو ۸۵۳ متقاضی برای دریافت ۱۵۲ میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان در سامانه تسهیلات مشاغل آسیب‌دیده از کرونا در این استان ثبت نام نموده اند .به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کارورفاه اجتماعی استان زنجان، محمدرضا یوسفی  در جلسه شورای هماهنگی بانکهای عامل درخصوص آخرین وضعیت تسهیلات بانکی به مشاغل آسیب‌دیده از ویروس کرونا عنوان کرد: این پرونده‌ها با پوشش اشتغال ۱۴ هزار و ۳۹۵ نفر در مشاغل مختلف است.
وی خاطرنشان کرد: هفت هزار و ۸۲۶ پرونده با تقاضای ۱۴۷ میلیارد و ۶۸۰ میلیون تومان تسهیلات پس از بررسی و تایید در اختیار بانک‌ها قرار گرفته و ۲۷ پرونده با 4 و نیم میلیارد تومان در دست بررسی است.
یوسفی افزود: تاکنون تسهیلات ۲ هزار و ۲۷ پرونده به مبلغ ۳۱۹ میلیارد ریال پرداخت شده و تحقق عملکرد پرداخت نسبت به رقم درخواستی ۲۱.۶ درصد است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: ۷۱ درصد از مجموع ثبت‌نام‌کنندگان نهایی، مربوط به کارگاه‌های دارای کد بیمه و بقیه مربوط به کارگاه‌های بدون کد بیمه است.
وی با اشاره به تمدید مهلت ثبت‌نام تسهیلات گفت: این مدت برای واحدهای دارای کد بیمه تا ۱۵ و برای کارگاه‌های بدون بیمه تا پایان شهریورماه سال جاری تمدید شده است.
یوسفی همچنین گفت: برای حمایت از گروه‌های آسیب‌دیده از کرونا، ممنوعیت داشتن چک برگشتی و معوقات بانکی برای پرداخت تسهیلات، مستثنی شده است.

 
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز