فتح الله حقیقی درجلسه شورای هماهنگی بانک های استان با اشاره به روند نام نویسی از متقاضیان دریافت تسهیلات بانکی :

استاندار زنجان: بانکها در پرداخت تسهیلات کرونا نهایت مساعدت را داشته باشند

۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۵:۳۵:۴۵
کد خبر: ۱۰۴۸۳۴۱
استاندار زنجان: بانکها در پرداخت تسهیلات کرونا نهایت مساعدت را داشته باشند
استاندار زنجان گفت: واحدهایی که کد کارگاهی و بیمه ای دارند و درخواست بهره مندی از تسهیلات کرونا دارند تا 15 شهریور فرصت برای ثبت نام مجدد را دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح الله حقیقیدرجلسه شورای هماهنگی بانک های استان با اشاره به روند نام نویسی از متقاضیان دریافت تسهیلات بانکی که بخاطر کرونا آسیب دیده اند گفت: روند نام نویسی و پرداخت تسهیلات رضایت بخش نیست و لازم است دستگاه های اجرایی و بانک ها در معرفی متقاضیان و پرداخت تسهیلات سرعت عمل داشته باشند.

وی با بیان اینکه مهلت نام نویسی از صاحبان کارگاه هایی که کد بیمه ای دارند تا 15 شهریورماه و واحدهایی هم که کد کارگاهی ندارند تا پایان شهریورماه برای دریافت تسهیلات تمدید شده است، افزود: طبق قانون تسهیلات 16 میلیونی نیازی به ضامن ندارد و مشکلات واحدهایی که چک برگشتی دارند بزودی با ابلاغ دولت حل می شود.

استاندار زنجان در این جلسه به رعایت دستورالعمل های بهداشتی از سوی بانک ها تاکید کرد و افزود: در مکان هایی که تجمع صورت می گیرد درصد ابتلا به کرونا بالاست و لازم است همه شعب بانک های استان به جد پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند در غیر اینصورت باید منتظر اتفاقات تلخی باشیم.

مقام عالی استان از دستگاه های اجرایی و همچنین مدیران بانک ها خواست برای جذب 488 میلیارد تومان اعتباری که برای استان زنجان در زمینه پرداخت تسهیلات به واحدهای آسیب دیده از کرونا تلاش کنند و از صاحبان این واحدها نیز خواست برای بهره مندی از این تسهیلات اقدام کنند.

وی همچنین از انعقاد تفاهم نامه با بانک صادرات ایران برای دریافت تسهیلات خبر داد و گفت: مبلغ این تفاهم نامه 900 میلیارد تومان است که رقم قابل توجهی است و اعتبارات دریافتی در راستای توسعه و جهش تولید استان است که از این پس مسئولیت مدیران در جذب و تخصیص این اعتبارات دو چندان خواهد شد.

 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز