معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد:

توزیع تجهیزات کارگاهی در سطح هنرستان های نواحی و مناطق ۱۴ گانه استان

۱۳۹۹/۰۶/۱۷ - ۱۵:۵۴:۰۸
کد خبر: ۱۰۵۵۰۶۲
توزیع تجهیزات کارگاهی در سطح هنرستان های نواحی و مناطق ۱۴ گانه استان
با اعتباری بیش از 20 میلیارد ریال تجهیزات کارگاهی در سطح هنرستان های نواحی و مناطق 14 گانه استان تهیه و توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  بهرامی معاون آموزش متوسطه استان در مراسم توزیع تجهیزات کارگاهی هنرستان ها با تأکید بر توسعه کمی و کیفی آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش بر اساس اسناد بالادستی و برنامه ششم توسعه، گفت : اهمیت تجهیزات کارگاهی در امر یادگیری هنرستان ها  مهم   و ضروری است که در این راستا از حمایت و پیگیرهای همه همکاران و مدیرکل محترم در امر تأمین تجهیزات کارگاهی هنرستان ها  تشکر می کنم .

بهرامی در ادامه افزود : در این مرحله از توزیع، تجهیزاتی با اعتباری بیش از 20 میلیارد ریال خریداری و در بین هنرستان ها مناطق توزیع  شد.

به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان زنجان، وی یکی از اولویت های توزیع تجهیزات را ایجاد رشته محل های جدید اعلام و خاطر نشان کرد : این تجهیزات بر اساس اولویت بندی بین شاخه ای و همچنین تغییر محتوای کتب و استانداردسازی کارگاهی خریداری شده است.

معاون آموزشی متوسطه اداره کل با بیان اینکه قرارداد ساخت برخی از تجهیزات مورد نیاز هنرستان ها منعقد شده  است، تصریح کرد : این تجهیزات درحال ساخت و تحویل می باشند و  پیگیری اعتبارات لازم جهت خرید تجهیزات کارگاه های هنرستان ها یکی از اولویت های اصلی اداره کل آموزش وپرورش استان می باشد. 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز