معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان:

ظرفیت مراکز درمانی زنجان برای پذیرش بیماران کرونایی محدود است

۱۳۹۹/۰۶/۲۴ - ۱۴:۴۲:۳۷
کد خبر: ۱۰۵۸۴۴۳
ظرفیت مراکز درمانی زنجان برای پذیرش بیماران کرونایی محدود است
خدابخش مرادی نافچی ظهر یکشنبه در جلسه ستاد کرونا در محل استانداری زنجان، با بیان اینکه رویکرد ستاد مقابله با کرونا پیشنهادی باشد، گفت: برای رفع این بیماری شوم باید راهکارهای عملی ارائه شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان، گفت: ظرفیت مراکز درمانی استان زنجان برای پذیرش بیماران کرونایی بسیار محدود است و باید جلوی روند صعودی این بیماری گرفته شود.

خدابخش مرادی نافچی ظهر یکشنبه در جلسه ستاد کرونا در محل استانداری زنجان، با بیان اینکه رویکرد ستاد مقابله با کرونا پیشنهادی باشد، گفت: برای رفع این بیماری شوم باید راهکارهای عملی ارائه شود.

وی اظهار کرد: ظرفیت مراکز درمانی استان زنجان برای پذیرش بیماران کرونایی بسیار کم است و باید جلوی روند صعودی این بیماری گرفته شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان، بر لزوم تقویت فرهنگ سازی آموزش زدن ماسک در استان تاکید کردو گفت: رسانه‌ها باید دراین زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

نافچی تاکید کرد: باید طرح‌های نو برای پیشگیری و کاهش بیماری کرونا در ستاد مقابله با کرونا در استان ارائه شود تا خروجی خوبی را داشته باشیم.

وی افز ود: باید دیدگاه‌ها و ایده‌های نو برای کاهش این بیماری در استان مد نظر قرار گیردتا بیشتر از این درگیر این بیماری نشویم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان، با بیان اینکه عدالت آموزشی در تمام مدارس شهری، روستایی و محروم استان رعایت خواهد شد، گفت: تا ۲۲ بهمن ماه سالجاری ۱۰۰ درصد مدارس استان به پوشش فناوری و ارتباطات مجهز می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز