مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان:

ثبت‌نام تسهیلات جبران خسارت کرونا برای زنجانی‌ها ادامه دارد

۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۶:۴۵:۳۲
کد خبر: ۱۰۷۱۲۳۰
ثبت‌نام تسهیلات جبران خسارت کرونا برای زنجانی‌ها ادامه دارد
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه تسهیلات جبران خسارت کرونا تقاضا محور است، گفت: با توجه به اینکه مهلت ثبت نام برای این تسهیلات تمام شده است، ولی ما هنوز سامانه را نبسته‌ایم و این فرصت برای هم‌استانی‌ها وجود دارد که همچنان در سامانه کارا ثبت نام کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ محمدرضا یوسفی  افزود: ستاد مقابله با کرونا برای جبران برخی خسارت‌ها تسهیلاتی در نظر گرفته است که تاکنون، پرونده های متقاضیان به میزان ۲۰۸ میلیارد تومان برای پرداخت به بانک‌های عامل استان معرفی شده است.
وی اظهار داشت: تاکنون چهارهزار و ۴۵۱ فقره از پرونده‌های ثبت نامی در استان تسهیلات خود را دریافت کرده‌اند که در این میان شاهد عملکرد ۳۳.۵ درصدی بانک‌ها در ارائه تسهیلات هستیم.
یوسفی گفت: متاسفانه برخی بانک های استان در این زمنیه عملکرد قابل قبولی نداشته اند، به طوری که بانک ملی نزدیک به ۳۰ درصد و بانک ملت نیز حدود ۱۳ درصد از تسهیلات را پرداخت کرده‌اند.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بیشترین میزان تسهیلات درخواست شده در استان زنجان مربوط به بانک های ملی و ملت به ارزش حدود ۶۰ و ۵۰ میلیارد تومان است، مطمئن هستیم با برطرف شدن کاستی‌ها، این ۲ بانک عقب‌ماندگی‌های خود را جبران خواهند کرد.

به گفته مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان سهم این استان از تسهیلات ویژه کرونا ۴۸۸ میلیارد تومان است.

یوسفی با بیان اینکه تسهیلات کرونایی با نرخ ۱۲ درصد و از طریق ۱۲ بانک عامل در سطح استان پرداخت می شود، گفت: همه صاحبان کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا که رسته فعالیت آنان با یکی از رسته های تعیین شده مطابقت داشته باشد، می توانند از طریق سامانه کارا درخواست خود را ثبت کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز