در جلسه ستاد اقامه نماز استان:

استاندار زنجان: کسب رتبه برتر ستاد اقامه نماز استان در کشور ستودنیست

۱۳۹۹/۰۷/۲۴ - ۱۶:۰۰:۴۶
کد خبر: ۱۰۷۳۷۲۶
استاندار زنجان: کسب رتبه برتر ستاد اقامه نماز استان در کشور ستودنیست
استاندار زنجان گفت: در شرایطی که کرونا بسیاری از فرایض را بصورت اجتماع به تعطیلی کشانده باید از روش های دیگر برای ترویج فرهنگ دینی استفاده کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح الله حقیقی در جلسه ستاد اقامه نماز استان گفت: نهادهای فرهنگی و اجتماعی در این روزها و شرایط باید با جدیت برای تولید محتوا و برنامه های دینی وارد میدان شوند و اجازه ندهند خلائی در فرایض و معنویات روحی و روانی خانواده ها ایجاد شود.

وی با بیان اینکه در این شرایط و با آغاز موج سوم کرونا امکان برگزاری فرایض دینی بصورت جماعت ممکن نیست افزود: می توان با تشکیل گروه کارشناسی و متخصص در حضور علوم دینی و بهره مندی از فضای مجازی نیاز خانواده ها و جوانان به مسائل اجتماعی، دینی و فرهنگی را مرتفع کرد که یکی از این موضوعات می تواند با محور نماز و خانواده باشد.

استاندار زنجان به همه گیری کرونا در کشور و استان نیز اشاره کرد و گفت: در یوم العباس مردم زنجان انضباط اجتماعی خود را به نمایش گذاشتند و آثار آن را که افزایش نیافتن تعداد مبتلایان به کرونا ویروس در استان و کشور بود در روزهای بعد دیدیم و امروز هم اگر شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کنیم درصد تهدید ویروس کرونا به حداقل خواهد رسید.

مقام عالی دولت در استان این را هم خاطر نشان کرد که با کسانی که شیوه نامه های بهداشتی را رعایت نمی کنند بدون اغماض برخورد خواهد شد و در عین حال افزود: 17 درصد جمعیت استان تا به امروز به ویروس کرونا مبتلا شده اند و استان از لحاظ تامین اقلام بهداشتی فردی و اجتماعی مشکلی ندارد و فقط مردم باید خودشان برای کاهش درصد خطر ابتلا رعایت دستورالعمل های بهداشتی را بکنند.

در این جلسه اعلام شد در سال گذشته ستاد اقامه نماز استان در کشور بعنوان ستاد برتر انتخاب شده است.

همچنین اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان نیز در بین ادارت کل کشور در زمینه ترویج فرهنگ نماز بعنوان دستگاه برتر انتخاب شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز