روابط عمومی اداره کل استاندارد استان زنجان اعلام نمود:

تجلیل از واحدهای تولیدی و خدماتی نمونه استان در سال ۹۹

۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۰:۵۸:۱۶
کد خبر: ۱۰۸۶۱۰۱
تجلیل از واحدهای تولیدی و خدماتی نمونه استان در سال ۹۹
همزمان با 18 آبان روز ملی کیفیت، مراسم تجلیل از واحدهای نمونه استانی و اعطای تندیس و لوح تقدیر به واحد تولیدی سیم و کابل ابهر و ترانسفورماتورسازی کوشکن و واحد خدماتی سردخانه پگاه زنجان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به صورت محدود در محل واحد تولیدی و خدماتی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ داود کارگرزاده مدیر کل استاندارد استان زنجان، در این مراسم با تبریک روز ملی کیفیت، از واحدهای تولیدی سیم و کابل ابهر، ترانسفورماتورسازی کوشکن و واحد خدماتی سردخانه پگاه که در رعایت استانداردها و افزایش سطح کیفیت تولیدات خود تلاش می کنند، تجلیل کرد.
کارگرزاده، با اشاره به شاخص های کیفی برای انتخاب واحدهای نمونه اظهار کرد: عواملی که مورد ارزیابی واحدهای نمونه قرار می گیرد، استمرار در حفظ پروانه کاربرد علامت استاندارد، عدم وجود موارد نقص بحرانی و عمده در فرآورده های مورد ارزیابی، مشارکت واحد در تدوین استانداردهای ملی و بین المللی، میزان صادرات واحد تولیدی، تعداد کل پروانه های کاربرد علامت استاندارد، دارا بودن گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت، میزان فعالیت آموزشی مدیران کنترل کیفی و ارتقاء سطح فناوری، تکنولوژی و چگونگی روش ساخت و تولید است که از بین واحدهای تولیدی که وارد عرصه رقابت جهت انتخاب واحد نمونه شدند، واحد سیم و کابل ابهر و ترانسفورماتورسازی کوشکن در عرصه تولید و واحد خدماتی سردخانه پگاه زنجان نیز در عرصه خدمات، موفق به کسب واحد نمونه استانی شده است.
مدیر کل استاندارد استان زنجان یادآور شد، هر شرکتی که بتواند فرآیندها و سیستم های کاری خود را طوری طراحی و ایجاد کند که خواسته ها و الزامات مشتری را برآورده کند، به بحث کیفیت دست پیدا کرده است.. 
وی اظهار کرد:  انتظار می رود  واحد های تولیدی و خدماتی نمونه استان با پشتکار و تلاشی که در میان پرسنل شرکت وجود دارد، گام های بلندتری جهت دریافت تندیس کشوری بردارند.
در پایان، با اهداء تندیس واحد نمونه و لوح سپاس، از خدمات شرکت سیم و کابل ابهر، ترانسفورماتورسازی کوشکن و سردخانه پگاه زنجان به عنوان واحد تولیدی و خدماتی نمونه استان تقدیر به عمل آمد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز