رییس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان:

بیش از ۳۰ درصد نهاده های مورد نیاز مرغداران زنجانی تامین شد

۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۱:۳۶:۳۶
کد خبر: ۱۰۹۴۷۷۱
بیش از ۳۰ درصد نهاده های مورد نیاز مرغداران زنجانی تامین شد
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: تاکنون 30 تا 35 درصد نهاده های مورد نیاز مرغداران در این استان به آنان تحویل شده است و مرغداران نیز 41 درصد تولید خود را به نرخ مصوب در اختیار کشتارگاه های استان می گذارند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ رییس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: تاکنون 30 تا 35 درصد نهاده های مورد نیاز مرغداران در این استان به آنان تحویل شده است و مرغداران نیز 41 درصد تولید خود را به نرخ مصوب در اختیار کشتارگاه های استان می گذارند. جواد تاراسی افزود: طی 6 ماه گذشته، زنجان تنها استانی است که قیمت مصوب عرضه گوشت مرغ در آن رعایت می شود ولی عدم اجرای این مصوبه در استان های همجوار مشکلاتی را هم برای ما ایجاد کرده است.

این مقام مسئول اظهار داشت: در این شرایط از طریق عرضه گوشت منجمد تلاش داریم تا نیاز بازار را تامین کنیم.

تاراسی مشکل تامین نهاده ها برای مرغداری ها را یک مساله کشوری عنوان کرد و گفت: با این وجود زنجان جزو استان هایی است که تا کنون توانسته است توازن را در بازار حفظ کند.

به گفته رییس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان بر اساس آمار سال 98، استان زنجان با تولید بیش از 248 هزار تن انواع محصولات دام، طیور و زنبور عسل حدود 1.5 درصد از تولیدات کشور را در این بخش ها به خود اختصاص داد.

در زمینه تولید انواع گوشت سفید نیز استان زنجان با تولید بیش از 54 هزار تن، حدود 2 درصد از تولیدات کشور را داشته است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز