روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان زنجان اعلام نمود:

بیانیه جامعه کار و تلاش استان زنجان در سالگرد حماسه۹دی

۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۳:۵۵:۵۰
کد خبر: ۱۱۱۱۸۰۵
بیانیه جامعه کار و تلاش استان زنجان در سالگرد حماسه۹دی
9 دی یادآور هم‌آوایی و همدلی ملت تحت عنوان عاشورائیان با آرمان‌های انقلابی امام راحل (ره) و بیعت دوباره با رهبر انقلاب(مد ظله العالی) بود

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ به مناسبت فرارسیدن سالگرد حماسه 9 دی جامعه کارورتلاش استان زنجان بیانیه ای صادر نمود.

 متن این بیانیه  به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم یُرِیدُونَ لِیُطْفِؤُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ می خواهند نور خدا را با دهانهای خود خاموش کنند ولی خدا کامل کننده نور خویش است هرچند که کافران را خوش نیاید. (سوره صف _ آیه 8

9 دی یادآور هم‌آوایی و همدلی ملت تحت عنوان عاشورائیان با آرمان‌های انقلابی امام راحل (ره) و بیعت دوباره با رهبر انقلاب(مد ظله العالی) بود.

. سال 88 در حالی که دشمن همه ایادی غربی و شرقی خود را برای بر هم زدن ساختار انقلاب اسلامی بکار گرفته بود این ملت با خروش انقلابی خود، دشمن را در اقیانوس حضور حماسی 9دی غرق کردند و بهترین تمثیل در بیان حماسه عظیم 9دی در سخنان رهبر معظم انقلاب نهفته است، آنجا که می‌فرمایند: «همان روحی که حاکم بود بر اصل انقلاب ما و آن حضور عظیمِ بی‌نظیرِ تاریخی در سال ۵۷، همان روح در ماجرای ۹دی نشان داده شد.

قیام تاریخی و ماندگار نهم دی ماه 1388 و حضور میلیونی مردم در این حماسه بزرگ، در کنار رویداد شکوهمند انقلاب اسلامی و حماسه بزرگ دفاع مقدس، یکی از قله‌های فراموش ‌نشدنی تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی است؛ حرکتی برخاسته از بصیرت و شناخت موقعیت، متکی بر ایمان و اراده ملتی بیدار و حضوری ملی و سراسری در لحظه‌های مورد نیاز که توانست کشور اسلامی مان را از یکی از دشوارترین پیچ های تاریخی عبور دهد.

این روز تاریخی و بزرگ را که به حق باید روز پیوند عاشورایی امام و امت دانست گرامی می داریم و به پدیدآورندگان آن یعنی ملت فهیم و بصیر ایران اسلامی و رهبری معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) تبریک می گوییم .

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز