معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان:

در شرایط زرد کرونایی هم برگزاری تجمعات ممنوع است

۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۴:۴۳:۳۲
کد خبر: ۱۱۲۲۳۳۶
در شرایط زرد کرونایی هم برگزاری تجمعات ممنوع است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: در وضعیت زرد شیوع کرونا نیز برگزاری هر گونه تجمعی ممنوع بوده و لازم است از ظرفیت فضای مجازی برای برگزاری برنامه ها بهره گرفته شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ خدابخش مرادی نافچی  در جلسه شورای اطلاع رسانی استان افزود: اگر چه با اجرای محدودیت ها و طرح شهید سلیمانی در سایه تلاش شبانه روزی کادر درمان و همکاری مردم، وضعیت کرونا در استان به غیر از یک شهرستان، زرد شده است ولی باید بدانیم با جدی نگرفتن پروتکل ها، تغییر وضعیت به سرعت اتفاق می افتد.

وی ادامه داد: در ایام فاطمیه، رویکرد ما هر خانه یک بیت الزهرا(س) در استان است و درخواست داریم خانواده خودشان مراسم عزاداری داشته باشند و هیات های مذهبی نیز از ظرفیت فضای مجازی در برگزاری مراسم استفاده کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه رسانه ها یار صدیق ستاد مقابله با کرونا در استان هستند، گفت: تلاش ما این است که با همراهی رسانه ها و مردم، وارد پیک چهارم کرونا در استان نشویم.

مرادی نافچی در بخش دیگری از سخنان خود به مدیریت مصرف انرژی در دستگاه های اجرایی اشاره کرد و اظهار داشت: دستگاه‌ها مکلف هستند با اتخاذ تدابیر و اجرای اقدامات مناسب، مصرف انرژی خود را کاهش دهند.

وی افزود: همراهی رسانه در اطلاع رسانی پیرامون مدیریت مصرف انرژی، در اجرای موفق این موضوع تاثیر قابل توجهی خواهد داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه های تدوین شده برای دهه فجر امسال اشاره کرد و گفت: دهه فجر فرصتی برای انعکاس خدمات، ایجاد وحدت، انسجام، امید و نشاط در جامعه است و برنامه ها باید با این رویکرد تهیه و تدوین شوند.

وی افزود: خدمات و اقدامات دستگاه‌های اجرایی طی یک سال گذشته، خدمات دولت و مجموعه نظام است و باید این اقدامات با بهترین ابزارها، به استحضار مردم برسد.

مرادی نافچی به لزوم حمایت از رسانه های محلی در استان شاره کرد و گفت: در حمایت ها و توزیع آگهی ها این مساله باید مورد توجه قرار داده شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز