(دانشجومعلمان ورودی ۱۳۹۹) تعین تکلیف می شوند؛

نحوه تشکیل پرونده پذیرفته شدگان آزمون سراسری سال ۹۹ دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه شهید رجایی

۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۴:۴۳:۲۸
کد خبر: ۱۱۲۲۳۴۳
نحوه تشکیل پرونده پذیرفته شدگان آزمون سراسری سال ۹۹ دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه شهید رجایی
حضور یک نفر کارمند دولتی به همراه دانشجو در دفترخانه جهت ضمانت تعهد نامه الزامی است .لذا لازم است ضامن حکم کارگزینی و مدارک شناسائی و تصویر آن را به همراه داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ نحوه تشکیل پرونده پذیرفته شدگان آزمون سراسری سال 99 دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه شهید رجایی(دانشجومعلمان ورودی 1399) اعلام شد.
بر این اساس متن اطلاعیه به این شرح است :
در اجرای نامه شماره 45/710- 23/ 10 /99 معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش، به اطلاع کلیه دانشجویان پذیرفته شده در دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیری شهید رجایی آزمون سراسری سال 99 سهمیه آموزش و پرورش استان زنجان می رساند جهت تشکیل پرونده استخدامی از تاریخ 29 /10 /99 لغایت 5 /11 /99 و بر اساس کد رشته قبولی به ادارات آموزش و پرورش منطقه خدمتی خود مراجعه نمایند.
مدارک مورد نیاز :
1_تصویر تمامی صفحات شناسنامه واصل شناسنامه(درصورت متاهل بودن اصل و تصویر شناسنامه و کارت ملی همسر و سند ازدواج
2_تصویر کارت ملی و اصل آن
3_پوشه روغنی سیم دار
4_عکس 3*4به تعداد 6قطعه(برای سوء پیشینه و آزمایشات پزشکی به تعداد12 قطعه دیگر نیاز می باشد)
5_گواهی اشتغال به تحصیل از دانشگاه محل تحصیل با قید رشته تحصیلی قبولی(پس از ثبت نام در دانشگاه و همزمان با شروع به تحصیل از دانشگاه محل تحصیل دریافت گردد)
6_تصویر مدرک تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی و اصل آن (برابر با اصل شده توسط دانشگاه هم مورد قبول است)
7- یک حلقه سی دی حاوی فایل اسکن شده صفحه اول شناسنامه ، کارت ملی و عکس (هرکدام بصورت جداگانه) حداکثرkb 200 با پسوند gpj
8_ افتتاح حساب در یکی از شعبات بانک ملی(حساب سیبا) و ارائه شماره حساب به امور اداری و واحد مالی منطقه
9_ارائه گواهی عدم سوء پیشینه [این گواهی با معرفی نامه عکسدار از طرف اداره آموزش و پروش به مرکز تشخیص هویت (نیروی انتظامی شهرستان محل زندگی یا محل تولد) صورت می گیرد.
10_ارائه نتیجه آزمایشات پزشکی قبل از استخدام (با ارائه معرفی نامه عکس دار از طرف اداره آموزش و پرورش به مرکز درمانی صادر و اخذ می گردد)
11_ارائه تعهد محضری ثبت شده در دفاتر اسناد رسمی (این تعهد با معرفی اداره آموزش و پرورش به دفترخانه و تنظیم آن برابر متن تعهد ارائه شده باحضور دانشجو و یک نفر کارمند و با به همراه داشتن حکم کارگزینی ومدارک شناسائی ضامن صورت می گیرد) به همراه 3 نسخه کپی از تعهد نامه ،که یک نسخه به انضمام حکم کارگزینی تحویل دانشگاه محل تحصیل گردد.
12_ارائه تصویر حکم کارگزینی ضامن به همراه تعهد نامه الزامی است.
13_در هر سال تحصیلی دانشجو بایستی از دانشگاه محل تحصیل خود گواهی اشتغال به تحصیل و فرم شماره 4(اعلام وضعیت تحصیلی) را به اداره محل خدمت ارائه نماید در غیر این صورت با مشکل قطعی حقوق و مزایا مواجه خواهد شد.

سایر موارد وتذکرات
مدارک مورد نیاز گواهی عدم سو پیشینه:1-معرفینامه 2- عکس 4*3 جدید زمینه سفید دو قطعه 3- اصل و کپی شناسنامه تمام صفحات و کارت ملی 4-به همراه داشتن کارت عابر بانک عضو شتاب جهت واریز هزینه های لازم
حضور یک نفر کارمند دولتی به همراه دانشجو در دفترخانه جهت ضمانت تعهد نامه الزامی است .لذا لازم است ضامن حکم کارگزینی و مدارک شناسائی و تصویر آن را به همراه داشته باشد.
درصورت عدم ارائه تعهد نامه ادامه تحصیل دانشجو میسر نخواهد بود .
عدم ارائه مدارک لازم در تشکیل پرونده و تکمیل آن به منزله انصراف از استخدام و تحصیل تلقی خواهد شد و عواقب ناشی از آن متوجه خود دانشجو خواهد بود .
بایستی تعهد محضری مطابق با متن ارائه شده و با ذکرمحل خدمت باشد.
مقتضی است دانشجویان گرامی با دردست داشتن مدارک بندهای 1 تا 8 در فاصله زمانی تعیین شده (حداکثر تا روز یک شنبه 99/11/5) با رعایت پروتکل های بهداشتی ودستورالعملهای ستاد کرونا به محل خدمت خود مراجعه و پس از تشکیل پرونده پرسنلی اولیه نسبت به دریافت معرفینامه های پزشکی و سوءپیشینه و دفترخانه از اداره آموزش و پرورش دریافت نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز