مدیرکل پست استان خبر داد:

یکسان سازی نشان پستی در زنجان

۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۴:۴۰:۵۶
کد خبر: ۱۱۲۲۳۶۳
یکسان سازی نشان پستی در زنجان
اطلاعات کد پستی 19 شهر استان زنجان در قالب طرح اطلاعات مکانی یا جی نف به روز رسانی و ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  مدیرکل پست استان گفت: تا کنون عملیات ژئو کد سازی (جا نمایی اطلاعات ساختمانی یا کد جغرافیایی بر روی نقشه)  در قالب 19 شهر استان زنجان اجرا شده است.

حمید پور افزود: نقشه پایه ساختمان ها، خیابان ها و معابر عمومی ، نامگذاری معابر و پلاک ساختمان ها و کدپستی مکان ها زیرساخت طرح جی نف و استانداردسازی نشانی اماکن است .

وی اضافه کرد: در این طرح هر ساختمان دارای یک کد جغرافیایی اختصاصی در قالب یک نشان استاندارد می شود که در مرحله نخست برای همه دستگاههای دولتی و پس از راه اندازی کامل برای بخش خصوصی به صورت یکسان قابل استفاده است.

حمید پور ادامه داد: در اجرای این طرح می توان به هر مکان کد پستی منحصر به فرد، آدرس استاندارد و تخصیص طول و عرض جغرافیایی داد و این سه گزینه را روی نقشه های بومی قرار داد.

وی گفت:با راه اندازی این طرح عموم مردم می توانند از طریق سامانه سینا به آدرس gnaf.post.ir اطلاعات کد پستی خود را دریافت کنند.

مدیر کل پست زنجان افزود:  با اجرای این طرح در حقیقت مکان هوشمند شکل می گیرد و بعد از آن سرویس های مبتنی بر مکان راه اندازی می شودِ ضمن آنکه با اجرای این طرح، یافتن نشانی‌ها با سهولت و ناوبری به‌صورت دقیق انجام می‌شود و در مواردی نظیر امدادرسانی کار برای دستگاه‌های خدمت رسان تسهیل می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز