به همت حوزه هنری و با حضور رزمندگان دوران هشت‌ سال دفاع ‌مقدس زنجان صورت گرفت؛

شب خاطره «یک جرعه آب» برگزار شد

۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۱۴:۴۰:۱۱
کد خبر: ۱۱۲۹۰۲۱
شب خاطره «یک جرعه آب»  برگزار شد
این مراسم که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار گردید، در فضایی صمیمی و معنوی و با حضور اهالی محترم روستا دواسب با محتوای خاطره‌گویی و مداحی توسط مردم انقلابی و ولایتمدار روستا برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ در آستانه فرا رسیدن ایام دهه فجر، شب خاطره روستایی «یک جرعه آب» با حضور رزمندگان دوران هشت‌ سال دفاع ‌مقدس روستای دواسب برگزار شد. به نقل از روابط عمومی حوزه هنری زنجان، نخستین شب خاطره روستایی «یک جرعه آب» با حضور اهالی محترم روستای دواسب و رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس به مناسبت گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر و در راستای زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای والامقام دوران دفاع مقدس در مسجد حضرت ولی‌عصر(عج) روستای دواسب برگزار گردید.
این مراسم که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار گردید، در فضایی صمیمی و معنوی و با حضور اهالی محترم روستا دواسب با محتوای خاطره‌گویی و مداحی  توسط مردم انقلابی و ولایتمدار روستا برگزار شد. 
در این مراسم، حاج حسین محمدی از رزمندگان و مدافعین حرم  اجرای این  برنامه رو برعهده داشتند و چهار نفر از رزمندگان جبهه‌های حق علیه باطل «معرفت عابدینی»، «سلطانعلی محمدی» و «اشرف محمودی» به بیان خاطرات خود از لحظه‌های وحدت، برادری و از خودگذشتگی رزمندگان دوران 8 سال دفاع مقدس و شور و هیجان و اشتیاق جوانان به امام و ولایت پرداختند.
این برنامه به همت حوزه هنری زنجان و همکاری حوزه مقاومت بسیج شهید قدوسی و مشارکت کنگر ه 3535 شهید استان برگزار شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز