معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان:

بازگشایی واحدهای خدماتی زنجان تابع تصمیم ستاد ملی و استانی کرونا است

۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۳:۴۳:۴۲
کد خبر: ۱۱۲۹۶۵۴
بازگشایی واحدهای خدماتی زنجان تابع تصمیم ستاد ملی و استانی کرونا است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان در ارتباط با بازگشایی تالارهای پذیرایی گفت: مبنای تصمیم گیری برای بازگشایی و فعالیت های واحدهای مختلف خدماتی همه حوزه‌ها و مرجع مربوطه ستاد ملی و استانی پیشگیری و مقابله با کرونا است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ خدابخش مرادی‌نافچی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با تاکید بر اینکه صنوف و مدیران واحدهای صنفی استان نباید تصمیم های جداگانه ای اتخاذ کنند، افزود: اگر فعالیت واحدی در شرایط کرونایی ممنوع بوده، شروع به کار آن توسط تیم بازرسی مورد تایید قرار می گیرد که در صورت تخلف و بی‌توجهی ها به پروتکل های ابلاغی، جریمه و اعمال قانون خواهند شد.

وی در خصوص رنگ بندی کرونایی استان نیز اضافه کرد: در زمان حاضر شهرستان‌های زنجان، خرمدره، طارم، ماهنشان در وضعیت زرد و شهرستان‌های ابهر، خدابنده، سلطانیه و ایجرود در وضعیت آبی شیوع ویروس کرونا قرار دارند.

 این مسوول، در زمینه تداوم محدودیت‌های تردد در شهرستان‌های دارای وضعیت زرد کرونایی استان نیز ادامه داد: محدودیت‌های تردد در شهرستان‌های دارای وضعیت زرد کرونایی همانند گذشته از ساعت ۲۱ تا چهار بامداد اعمال می‌شود.

مرادی با تاکید بر کنترل و نظارت جدی بر اعمال محدودیت‌های تردد در شهرهای دارای وضعیت زرد کرونایی افزود: زنجانی‌ها به محدودیت‌ها توجه کنند در غیر این صورت از روش‌های الکترونیک (دوربین‌ها) و نیروهای انتظامی مستقر، اعمال قانون خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت کرونایی شهرستانها از قرمز به زرد به معنی عادی شدن رفتار مسوولان و شهروندان در حوزه های مختلف نیست و نباید اینگونه تصور شود که با این شرایط می‌توان تجمعات برگزار کرد، بلکه هنر در انجام اقدامات پیشگیرانه است.

این مسوول، با اشاره به همکاری بین بخشی، مردم و سپاه استان در کنترل ویروس کرونا یادآور شد: هر زمانی که برنامه و ایده ای مطرح شد، همکاری ها بسیار نمود داشته که نمونه عینی آن در اعمال محدودیت های کرونایی و نتایج خوب حاصل از آن است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز