مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان:

تعداد ۵۰۰ دستگاه تبلت نیز برای دانش آموزان استان زنجان اختصاص یافت

۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۳:۴۳:۱۵
کد خبر: ۱۱۳۰۸۸۸
تعداد ۵۰۰ دستگاه تبلت نیز برای دانش آموزان استان زنجان اختصاص یافت
حسن مظفری مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به تهیه و اهدای بیش از 2 هزار و 600 گوشی و تبلت به دانش آموزان فاقد گوشی استان که عمدتا از طرف معلمان و مدیران خیر مدارس صورت گرفته، گفت: از طریق مکاتبات و تعامل سازنده با مسئولین وزارتی و نهادهای بالادستی نیز تعداد 500 عدد تبلت به این تعداد اضافه شد. وی ضمن تقدیر از تلاش های عزت اله محمدی معاونت مرکز آمار ایران در تامین این تبلت ها افزود: ما همچنان مصرانه و به صورت جدی پیگیر استمرار نهضت تامین گوشی و تبلت برای دانش آموزان استان خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ با پیگیری های مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان و در راستای برقراری عدالت آموزشی در استان، تعداد 500 عدد تبلت دانش آموزی از سوی معاونت مرکز آمار ایران به دانش آموزان استان زنجان اختصاص یافت.

در راستای برقراری عدالت آموزشی و بهره مندی دانش آموزان استان از آموزش مجازی تعداد 500 عدد تبلت از طریق رایزنی های مدیرکل آموزش و پرورش با مسئولین وزارتی و خیرین ،تهیه و در اختیار دانش آموزان فاقد گوشی قرار می گیرد.
حسن مظفری مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به تهیه و اهدای بیش از 2 هزار و 600 گوشی و تبلت به دانش آموزان فاقد گوشی استان که عمدتا از طرف معلمان و مدیران خیر مدارس صورت گرفته، گفت: از طریق مکاتبات و تعامل سازنده با مسئولین وزارتی و نهادهای بالادستی نیز تعداد 500 عدد تبلت به این تعداد اضافه شد.
وی ضمن تقدیر از تلاش های عزت اله محمدی معاونت مرکز آمار ایران در تامین این تبلت ها افزود: ما همچنان مصرانه و به صورت جدی پیگیر استمرار نهضت تامین گوشی و تبلت برای دانش آموزان استان خواهیم بود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز