استاندار زنجان در مراسم افتتاح طرح های صنعتی توسط رییس جمهور:

۶۰ واحد تولیدی در زنجان به چرخه تولید بازگشتند

۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۱۳:۱۴:۰۳
کد خبر: ۱۱۳۱۹۲۵
۶۰ واحد تولیدی در زنجان به چرخه تولید بازگشتند
استاندار زنجان گفت: از سال ۹۷ تاکنون، با پیگیری حل مشکلات واحدهای تولیدی، ۶۰ واحد راکد، به چرخه تولید بازگشتند که حاصل آن احیای ۲ هزار فرصت شغلی بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح الله حقیقی روز پنجشنبه در آیین بهره براداری از پنج واحد بزرگ تولیدی و صنعتی در زنجان که با حضور ویدیو کنفرانسی رییس جمهوری برگزار شد، افزود: طی ۲ سال گذشته نقشه راهی با تکیه بر گفت وگو با بخش خصوصی، ایجاد پنجره واحد سرمایه گذاری و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، ترسیم شد و اکنون نتایج ملموس آن در بخش تولید قابل مشاهده است به طوریکه زنجان در بهبود فضای کسب و کار و نرخ مشارکت اقتصادی به ترتیب رتبه های سوم و چهارم را کسب کرده است.

وی افزود: طی این مدت ۱۵۶ میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی در استان زنجان محقق شده است.
حقیقی گفت: شمار بیمه شدگان اجباری در استان در آذر سال گذشته ۱۱۰ هزار و ۹۸۳ نفر بود که این رقم در آذرماه امسال به ۱۱۶ هزار و ۴۲۷ نفر رسید که نشان از رونق اشتغال در استان دارد.

وی افزود: در همین مدت تعداد مستمری بگیران بیمه بیکاری نیز در استان از تعداد سه هزار و ۲۱۷ نفر در آذر سال گذشته به ۲ هزار و ۸۳۰ نفر در آذرماه امسال کاهش پیدا کرد.

استاندار زنجان گفت: دهه فجر امسال ۷۹۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۹هزار و ۹۵۱ میلیارد تومان در زنجان افتتاح و یا کلنگ زنی می‌شود.

وی افزود: بهره برداری از ۵ طرح صنعتی با سرمایه گذاری هفت هزار میلیارد تومان از جمله این طرح ها است که عملیات طراحی و احداث ۲ واحد از این ۵ واحد از سال ۹۷ و ۹۸ آغاز شد و اکنون به سرانجام رسید؛ سه طرح دیگر نیز تا سال ۹۷ فقط ۳۰ درصد پیشرفت داشتند که عمده عملیات اجرایی آنها در ۲ سال گذشته انجام شد.

حقیقی در بخش دیگری از سخنان خود به حل مشکل واحدهای بزرگ تولیدی در استان اشاره کرد و گفت: حل مشکل شرکت ایران ترانسفو و نخ تایر صبا از جمله این نمونه ها است که پس از رفع مشکلاتشان از واحدهای موفق در کشور به شمار می روند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز