معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان:

تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در شرایط کرونایی در دستور کار است

۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۳:۳۱:۲۹
کد خبر: ۱۱۳۷۱۱۴
تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در شرایط کرونایی در دستور کار است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: از آنجا که انتخابات پیش رو در شرایط کرونایی برگزار می‌شود از این رو تمهیدات برای فراهم کردن ملزومات در این خصوص از جمله افرایش تعداد شعبه‌های اخذ رأی و رعایت فاصله اجتماعی در آن‌ها، در دستور کار است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ خدابخش مرادی نافچی  در جلسه هماهنگی و تبادل اطلاعات برای برگزاری انتخابات در استان با بیان اینکه زنگ انتخابات از روز ۱۸ اسفند امسال در کشور نواخته می شود، افزود: انتظار این است همه دست اندرکاران امور انتخابات در استان، به تناسب وظایفی که دارند، اجرای برنامه ها و اقدامات مورد نیاز را در دستور کار داشته باشند.

وی با بیان اینکه برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات، آسیب شناسی انتخابات های گذشته در استان انجام شده است، اظهار داشت: این آسیب ها از ستاد انتخابات تا شعبه ها در سطح استان احصا شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه پیش ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستا از طریق اپلیکیشن در موعد تعیین شده انجام می شود، گفت: داوطلبان پس از پیش ثبت نام غیرحضوری، فقط برای تحویل مدارک به فرمانداری ها و بخشداری ها مراجعه خواهند کرد.  

مرادی نافچی افزود: اخذ گواهی عدم سوء پیشینه که از مدارک لازم برای ثبت نام دواطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستا، باید قبل از شروع موعد ثبت نام انجام شود.  

وی افزود: ثبت نام داوطلبان شوراهای شهر از ۲۰ تا ۲۶ اسفند امسال و ثبت نام داوطلبان شوراهای روستا از ۱۶ تا ۲۲ فروردین سال ۱۴۰۰ خواهد بود.  

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز