مدیر کل راه آهن شمالغرب:

آغاز پیش فروش بلیت قطارهای نوروزی

۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۲:۰۴:۴۱
کد خبر: ۱۱۴۲۰۷۸
آغاز پیش فروش بلیت قطارهای نوروزی
مهندس خدائی مدیر کل راه آهن شمالغرب: پیش فروش بلیت قطارهای نوروزی حد فاصل بازه زمانی 25/12/99 لغایت 15/1/1400 از روز سه شنبه به صورت اینترنتی و از روز چهارشنبه مورخ 6/12/99 از طریق مراکز فروش بلیت آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ پیش فروش بلیط قطارهای نوروزی1400 از روز سه شنبه مورخ 5/12/1399 آغاز خواهد شد.
مهندس خدائی مدیر کل راه آهن شمالغرب با ذکر مطلب فوق ، عنوان نمودند: پیش فروش بلیت قطارهای نوروزی حد فاصل بازه زمانی 25/12/99 لغایت 15/1/1400 از روز سه شنبه به صورت اینترنتی و از روز چهارشنبه مورخ  6/12/99 از طریق مراکز فروش بلیت آغاز خواهد شد.
نامبرده در ادامه بیان داشتند: فروش اینترنتی بلیت همه مسیرها (به غیر از شهر مقدس مشهد و بالعکس) از جمله زنجان-تهران و بالعکس ساعت 7 صبح ، همه مسیرهای منتهی به مشهد مقدس از قبیل زنجان-مشهد و بالعکس (به غیر از تهران – مشهد و بالعکس) از ساعت 12 ظهر و کلیه قطارهای مسیر تهران – مشهد و بالعکس از ساعت 17 روز سه شنبه آغاز خواهد شد. متقاضیان دریافت بلیت اینترنتی می توانند به نشانی : www.rai.ir  مراجعه و بلیتهای خود را تهیه نمایند. فروش بلیت کلیه مسیرها از طریق مراکز فروش نیز از ساعت 8 صبح روز چهارشنبه شروع می گردد.
خدائی در پایان افزودند: سامانه صدای مسافر راه آهن به شماره  0215149  به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به سوالات هموطنان و دریافت پیشنهادات ، انتقادات و شکایات می باشد. 
لازم بذکر است به منظور حفظ سلامت مسافران و پیش گیری از شیوع کرونا ، کلیه پروتکلهای بهداشتی در قطارهای مسافری اجرا می شود.
 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز