استاندار زنجان:

کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به عنوان نمونه موفق کشوری مطرح است

۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۳:۰۲:۰۵
کد خبر: ۱۱۴۵۲۲۱
کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به عنوان نمونه موفق کشوری مطرح است
استاندار زنجان گفت: با اقدامات مطلوب کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان زنجان فرصت های جدید شغلی ایجاد و فرصت‌های شغلی قابل توجهی تثیت شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح الله حقیقی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که در محل کارخانه سیمان خمسه شهرستان ایجرود برگزار شد، گفت: در شرایط تحریم و علیرغم شیوع ویروس کرونا، عملکرد مناسب کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان زنجان به عنوان نمونه موفق کشوری مطرح است و در شاخص‌های مختلف در رتبه‌ها و جایگاه‌های برتر (اول تا سوم) کشور قرار دارد.  

مقام عالی استان افزود: نتایج مصوبات و عملکرد کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان باعث شده تا شاهد توسعه واحدهای تولیدی باشیم که بخشی از آن در افتتاح طرح های دهه فجر امسال در سطح ملی بازتاب داشت.

وی با بیان اینکه واحدهای متعددی در استان به چرخه تولید بازگشتند، اظهار داشت: حل مشکل برخی واحدها در استان زنجان با تصمیمات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید موجب شد مشکل کشور نیز در تولید برخی کالاها حل شود.

نماینده عالی دولت در استان اضافه کرد: به طور مثال شرکت فولادکاران افق۷۰ درصد نیاز کشور را در تولید مفتول های فولادی تامین می کند و کارخانه نخ تایر صبا نیاز کشور به پارچه جهت تولید کیسه های ایربگ را برآورده می کند.

گفتنی است؛ در مجموع تا کنون کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان ۳۴۶ مصوبه داشته است که ۳۰۱ مورد از آن ها اجرایی شده است.

 
 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز