معاون ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان:

۲۱ فروردین ماه تاکنون پنج باشگاه ورزشی در زنجان پلمب شده است

۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۱۵:۰۱:۵۸
کد خبر: ۱۱۶۴۰۰۹
۲۱ فروردین ماه تاکنون پنج باشگاه ورزشی در زنجان پلمب شده است
محمد حمزه‌پور با اشاره به شیوع مجدد ویروس کرونا و اوج‌گیری این بیماری در استان زنجان، گفت: به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی تمام فعالیت‌های ورزشی در باشگاه‌های دولتی، خصوصی و استخرها شنا در زنجان تعطیل است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ معاون ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۴۴ مورد بازرسی از باشگاه‌های ورزشی استان زنجان انجام گرفته است.

محمد حمزه‌پور با اشاره به شیوع مجدد ویروس کرونا و اوج‌گیری این بیماری در استان زنجان، گفت: به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی تمام فعالیت‌های ورزشی در باشگاه‌های دولتی، خصوصی و استخرها شنا در زنجان تعطیل است.

وی اظهار کرد: با بازرسی‌های انجام گرفته از ۲۱ فروردین ماه تاکنون پنج باشگاه ورزشی در زنجان پلمب شده است.

معاون ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۴۴ مورد بازرسی از باشگاه‌های ورزشی استان زنجان انجام گرفته است.

حمزه پور تاکید کرد: در صورت رعایت نکردن بهداشت فردی و اجتماعی از سوی باشگاه‌های خصوصی و دولتی، با متخلفان به شدت برخورد قانونی می‌شود.

وی با بیان اینکه سلامتی مردم در اولویت اداره ورزش و جوانان استان قرار دارد، گفت: انجام تصمیمات همه فعالیت‌های ورزشی در راستای کسب سلامتی ورزشکاران و مردم است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز