مدیرکل راه و شهرسازی زنجان:

۱۰ هزار و ۷۳۵ واحد مسکونی پروژه تخصیص داده شده و در حال ساخت و ساز است

۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۲:۴۸:۰۲
کد خبر: ۱۱۶۸۴۶۷
۱۰ هزار و ۷۳۵ واحد مسکونی پروژه تخصیص داده شده و در حال ساخت و ساز است
برای ۱۰ هزار و ۷۳۵ واحد مسکونی پروژه تخصیص داده شده و در حال ساخت و ساز است و برای این تعداد واحد مسکونی بانک مسکن بیش از پنج میلیارد تومان پرداخت کرده و آورده خود مردم هم بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان بوده که ۲۰۰ میلیارد تومان تخصیص یافته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  مسعود بیات منش ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در محل استانداری زنجان به اجرای طرح اقدام ملی مسکن در استان زنجان اشاره کرد و گفت: در این طرح ۲۸ هزار ۶۹۱ نفر در استان ثبت نام کردند که از این تعداد ۲۳ هزار و ۹۲۱ نفر در شهرستان زنجان، یک هزار و ۱۴۱ نفر در ابهر و سه هزار و ۷۲۹ نفر در ۱۹ شهرستان زنجان ثبت نام کردند.

وی اظهار کرد: از این تعداد ثبت نام کننده ۱۴ هزار و ۶۰۹ نفر تایید نهایی شدند که ۱۳ هزار و ۵۴ نفر در شهرستان زنجان ،۲۷۷ نفر در ابهر و ۲۷۸ نفر در سایر شهرستانها تایید نهایی شدند و تاکنون ۱۲ هزار و ۳۰۶ نفر در استان مبلغ اولیه ۴۰ میلیون تومان را پرداخت کردند.

بیات منش تاکید کرد: برای ۱۰ هزار و ۷۳۵ واحد مسکونی پروژه تخصیص داده شده و در حال ساخت و ساز است و برای این تعداد واحد مسکونی بانک مسکن بیش از پنج میلیارد تومان پرداخت کرده و آورده خود مردم هم بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان بوده که ۲۰۰ میلیارد تومان تخصیص یافته است.

وی افزود: واگذاری و انتقال امتیاز مسکن ملی به غیر، تحت هر یک از عناوین حقوقی، غیرمعتبر و ممنوع است و بر اساس مقررات پیگرد قانونی دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان ابراز دشت: طرح اقدام ملی مسکن در دو شهر زنجان و ابهر توسط اداره راه و شهرسازی ساخته می‌شود و ۱۹ شهر هم توسط بنیاد مسکن ساخته می‌شود.

بیات منش افزود: تاکنون ۹ هزار واحد مسکن طرح اقدام ملی مسکن در استان پیمان سپاری شده است و برای سه هزار نفر کمبود زمین داشتیم که مشکل آن هم حل شد.

وی تصریح کرد: استان زنجان در تخصیص زمین برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن در سطح کشور رتبه برتر کشوری را دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز