در این مراسم ضمن تقدیر از معلمان :

معلمان منتخب زنجان تجلیل شدند

۱۴۰۰/۰۲/۱۲ - ۱۳:۰۹:۵۰
کد خبر: ۱۱۷۳۵۴۸
معلمان منتخب زنجان تجلیل شدند
آیین تجلیل از معلمین منتخب استان در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان، استاندار شامگاه /شنبه/ برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا دراستان زنجان؛ استاندار زنجان در این مراسم ضمن تبریک ایام بزرگداشت مقام معلم، افزود: همه ما شاگرد معلمان هستیم و باید قدردان زحماتشان باشیم.

فتح الله حقیقی با بیان اینکه معلمان با شیوع کرونا نیز در عرصه خدمت حضور یافته و فعالیت آموزشی خود را ادامه دادند اضافه کرد: این اقدام معلمان جز ایثار و از خودگذشتگی چه نامی می‌تواند به خود بگیرد.

وی ادامه داد: در این روزهای کرونایی ارتباط معلمان با دانش‌آموزان قطع نشده است و این قشر فرهیخته امر تعلیم و تربیت را تعطیل نکرده اند.

حقیقی با اشاره به لزوم حمایت از فرهنگیان، خاطرنشان کرد: در نظر داریم بهترین مکان، جهت احداث مسکن ملی را، به فرهنگیان استان اختصاص دهیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان نیز با ارائه گزارشی از روند فعالیت‌های ستاد بزرگداشت مقام معلم استان، اظهار داشت: تجلیل از این معلمان کمترین کاری است که در برابر زحمات وصف‌ناپذیر این قشر باید انجام دهیم.

حسن مظفری با اشاره به اینکه پس از شیوع ویروس کرونا معلمان در فضای مجازی آموزش دانش‌آموزان را ادامه دادند، افزود: فرهنگیان زنجان در زمینه تولید محتوا و فعالیت در شبکه شاد پیشتاز هستند.

نظر شما