رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان:

طی چند روز گذشته بستری‌های کرونا در استان زنجان روند نزولی داشته است

۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۱۵:۱۸:۳۸
کد خبر: ۱۱۸۰۳۰۴
پرویز قزلباش به کاهش محسوس بیماری کرونا در استان زنجان اشاره کرد و گفت: طی چند روز گذشته بستری‌های کرونا در استان روند نزولی داشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا در استان زنجان؛  رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: تعداد بیماران بدحال در مراکز ای سی یو هم در استان کاهش یافته و ۵۰ بیمار بدحال در مراکز درمانی در بخش ای سی یو بستری هستند.

پرویز قزلباش به کاهش محسوس بیماری کرونا در استان زنجان اشاره کرد و گفت: طی چند روز گذشته بستری‌های کرونا در استان روند نزولی داشته است.

وی اظهار کرد: روند بیماری در بخش سرپایی نسبت به هفته گذشته بیش از ۳۰ درصد کاهش یافته و امیدواریم تا هفته آینده به کمترین تعداد برسد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان همچنین از کاهش فوتی‌های کرونا در استان خبر داد و گفت: تعداد مثبت‌های کرونا هم در استان کاهش دارد.

قزلباش با بیان اینکه تعداد بیماران بدحال در مراکز ای سی یو هم در استان کاهش یافته است، تاکید کرد: در حال حاضر ۵۰ بیمار بدحال در مراکز درمانی در بخش ای سی یو بستری هستند.

وی بر لزوم تقویت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان تاکید کرد و ابراز داشت: مردم باید همچنان بهداشت فردی و اجتماعی را رعایت کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: زدم واکسن ملاک بر ریشه کنی کرونا نیست بنابراین باید مردم از دورهمی ها جلوگیری کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز