مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان :

با ابتکارات و اقدامات نوآورانه شرایط برگزاری امتحانات را مطلوب تر و بهتر کنیم

۱۴۰۰/۰۲/۳۰ - ۱۱:۵۷:۴۲
کد خبر: ۱۱۸۱۵۰۳
با ابتکارات و اقدامات نوآورانه شرایط برگزاری امتحانات را مطلوب تر و بهتر کنیم
حسن مظفری مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت : در راستای حفظ آرامش خانواده و رفع نگرانی آنان، امتحانات نهایی پایه نهم و دوازدهم با رعایت تمامی نکات و دستورالعمل های بهداشتی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برناازاستان زنجان؛  با ابتکارات و اقدامات نوآورانه شرایط برگزاری امتحانات را مطلوب تر و بهتر کنیم

در راستای اجرای هرچه مطلوب تر امتحانات نهایی پایه دوازدهم و نهم ، جلسه روسای مناطق و نواحی استان به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان ، حسن مظفری مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت : در راستای حفظ آرامش خانواده و رفع نگرانی آنان،  امتحانات نهایی پایه نهم و دوازدهم با رعایت تمامی نکات و دستورالعمل های بهداشتی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا برگزار می شود.

مظفری در ادامه افزود : تمامی موارد بهداشتی به صورت دقیق در حوزه های امتحانی لحاظ می گردد که از جمله می توان به  ضد عفونی کردن روزانه ؛ فاصله گذاری مناسب صندلی ، تهویه مناسب  و تهیه ماسک از مهم ترین موارد آن است .

این مقام مسئول تصریح کرد :  از دانش آموزان و خانواده ها آنان می خواهیم ازهر گونه تجمع  در حیاط و مقابل درب مدرسه خودداری نمایند و در این خصوص مسئولین حوزه امتحانی نیز دقت لازم را داشته باشند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان ضمن تاکید بر نظارت و بازدید مستمر از حوزه امتحانی توسط تیم های نظارتی مناطق و نواحی ،  تصریح کرد: با ابتکارات و اقدامات نوآورانه شرایط برگزاری امتحانات را مطلوب تر و بهتر کنیم .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز