همزمان با اختتامیه طرح کوچ و سنجش ثانویه؛

از برگزیدگان طرح "کوچ" تقدیر صورت گرفت

۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۱۵:۲۶:۱۲
کد خبر: ۱۱۸۳۴۱۸
از برگزیدگان طرح کوچ تقدیر صورت گرفت
طرح کوچ در راستای برنامه های تربیت بدنی و با الهام از آموزه های سند تحول بنیادین که موضوع سلامت و توانایی جسمانی در این سند مورد اعتنای جدی قرارگرفته است و بر نشاط و سلامت جسمانی و حفظ و ارتقاء سلامت فردی تاکید گردیده است، از برگزیدگان این طرح تقدیر صورت گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا در استان زنجان؛  همزمان با اختتامیه طرح کوچ و سنجش ثانویه و با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل، از برگزیدگان طرح "کوچ" تقدیر صورت گرفت.

طرح کوچ  در راستای برنامه های تربیت بدنی و با الهام از آموزه های سند تحول بنیادین که موضوع سلامت و توانایی جسمانی در این سند مورد اعتنای جدی قرارگرفته است و بر نشاط و سلامت جسمانی و حفظ و ارتقاء سلامت فردی تاکید گردیده است، از برگزیدگان این طرح تقدیر صورت گرفت.

گفتنی است در راستای طرح کنترل وزن و چاقی، اداره تربیت بدنی و فعالیتهای ورزشی، سنجش اولیه توده شاخص بدنی ( (bmi از کارکنان اداره کل آموزش و پرورش  را در هفته تربیت بدنی مهرماه 99  بعمل آورد و در اردیبهشت ماه سال جاری نیز همزمان با اختتامیه طرح کوچ در استانها سنجش ثانویه انجام گرفت و همکارانی که در این بازه زمانی به تغییرات bmi  دست یافتند مورد تقدیر قرار گرفتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز