معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان:

۲۱ مدرسه امسال در زنجان احداث می‌ شود

۱۴۰۰/۰۳/۰۵ - ۱۳:۱۴:۲۳
کد خبر: ۱۱۸۴۴۴۲
۲۱ مدرسه امسال در زنجان احداث می‌ شود
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان گفت: طبق تفاهم نامه سه جانبه از مجموع ۶۳ مدرسه، عملیات اجرایی ۲۱ مدرسه امسال در این استان آغاز می‌شود که پیشرفت کار از سوی دستگاههای متولی از جمله سازمان مدیریت و برنامه ریزی، راه و شهرسازی و آموزش و پرورش در هر جلسه باید اعلام شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در استان زنجان؛ خدابخش مرادی نافچی، در جلسه شورای آموزش و پرورش استان با اشاره به اینکه در این جلسات سیاستگزاری لازم انجام می شود، افزود: انتظار از دبیرخانه شورا این است که برای دستور جلسه ای که متوجه مدیر و معاونت استانداری است هماهنگی های لازم انجام گیرد تا به مباحث مطرح شده پاسخگو باشد.

وی اضافه کرد: موضوع اوقات فراغت دانش آموزان اهمیت زیادی دارد که در شورا باید سیاستگزاری شود چرا که تکالیفی برای دستگاههای متولی امر تصویب می شود و انتظار است، چند تن از مدیران مربوطه در جلسات حضور داشته و یاریگر آموزش و پروش در اجرای برنامه ها در این زمینه باشند.

این مسوول ادامه داد: گزارش اعلام شده در خصوص اوقات فراغت دانش آموزان طی سال جاری در بُعد ملی بوده و بر این مبنا باید به لحاظ استانی نیز این مهم لحاظ  شود و بر این مبنا طی جلسه با حضور مدیران دستگاههای متولی امر به ویژه فرهنگی تکالیف اعلام و در واقع با تشکیل ستادی هماهنگی های لازم  و سیاستگزاری دقیق در این راستا انجام خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه گذراندن مصوبه، پیگیری و اعلام نتیجه آن اهمیت دارد، گفت: به دلیل عدم اجرایی شدن مصوبات در این جلسه به لحاظ شانیت از مدیر مربوطه توضیح خواسته می شود، نباید به راحتی از آن گذشت که در این خصوص اهل مماشات نیستیم.

معاون استاندار زنجان، با تاکید بر اینکه فرآیند یاد شده در شورا باید جدی گرفته شده و نتیجه اقدامات از سوی مدیر مربوطه اعلام شود، اظهار داشت:  شورای آموزش و پرورش جایگاهی دارد، مدیر مربوطه باید برای پاسخگویی به موضوع پیش آمده حضور داشته باشد تا از مقامات استانی برای رفع موانع استمداد بخواهد.

مرادی نافچی با اشاره به اینکه تا یک هفته آینده در خصوص مسکن فرهنگیان جلسه ای با مسوولیت معاونت عمرانی استانداری، مدیران کل راه وشهرسازی  و آموزش و پرورش برگزار خواهد شد، اضافه کرد: با تشکیل این جلسه نقطه نظرات به شورای آموزش و پرورش انعکاس داده شود، مشکلات به استاندار اعلام تا مداخلات انجام و در نهایت نتایج اجرایی اقدامات در جلسه آتی شورا بیان شود.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان خاطرنشان کرد: مسائل مورد نظر در شورای آموزش و پرورش شهرستان ها نیز مورد بحث و بررسی قرار می گیرد و موارد انجام نشده و علل آن در شورا بیان و تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز