استاندار زنجان در شورای برنامه ریزی و توسعه استان:

همه باید تلاش کنند تا انتخابات با شکوه برگزار شود

۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۴:۱۹:۰۹
کد خبر: ۱۱۸۵۶۷۰
همه باید تلاش کنند تا انتخابات با شکوه برگزار شود
استاندار زنجان گفت: همه باید تلاش کنند تا انتخابات پرشور و باشکوه برگزار شود و برای تحقق این امر، هیچ کس نباید تماشاچی باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  فتح الله حقیقی  در شورای برنامه ریزی و توسعه استان افزود: برای با شکوه برگزار شدن انتخابات هر کس وظیفه ای دارد که باید آن را انجام دهد.

وی اظهار داشت: همه باید تلاش کنیم تا ارکان انتخابات که شامل سلامت، مشارکت، رقابت و امنیت است، حفظ شود.

حقیقی با بیان اینکه بزرگترین حق، قانون است، گفت: همه موظف هستیم تا در چارچوب قانون رفتار کنیم.

استاندار زنجان با بیان اینکه مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی نباید اقدامی کنند که شائبه عدول از قانون در انتخابات باشد، گفت: در صورت مشاهده تخلف در این زمینه، بدون مسامحه برخورد می شود، هر مدیر و کارمندی که قصد فعالیت تبلیغی در ستاد کاندیداها را دارد می تواند از مرخصی استفاده کند.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی باید وظایف اداری خود را به صورت میدانی در انتخابات انجام دهند، افزود: تعلل و سستی در کارها قابل قبول نیست.

سند آمایش چشم انداز مهم در حوزه برنامه ریزی است

استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت سند آمایش کشور و استان در حوزه برنامه ریزی اشاره کرد و گفت: این سند که در بردارنده چشم انداز ۱۴۲۴ است حاصل چهار دهه مطالعه و بهره گیری از نظرات صاحبنظران و مراجع دانشگاهی در حوزه های مختلف است.

حقیقی افزود: افزایش نرخ باروری از مولفه های مهم در این سند است، چرا که موضوع جمعیت برای کشور و استان حیاتی است و باید برای آن برنامه ریزی مناسب داشته باشیم.

وی اظهار داشت: پدافند غیرعامل، تحولات فناوری، آب، انرژی های پایدار، جوان گرایی در مدیریت و امنیت غذایی از دیگر موارد تاکید شده در سند آمایش است.

استاندار زنجان یادآور شد: سال گذشته با پیگیرهای انجام شده سند امنیت غذایی این استان تدوین شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز