با اهدای اعضای زینب خدایی:

پیوند اعضای دانش آموز زنجانی، به چهار هم وطن حیات دوباره بخشید

۱۴۰۰/۰۳/۱۰ - ۱۵:۱۲:۳۱
کد خبر: ۱۱۸۶۷۹۰
پیوند اعضای دانش آموز زنجانی، به چهار هم وطن حیات دوباره بخشید
با رضایت خانواده دانش آموز زینب خدایی هنرجوی پایه دوازدهم رشته حسابداری هنرستان میثاق ناحیه 2 زنجان و اهدای اعضای بدن او 4 هم وطن حیاتی دوباره یافتند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  با اهدای اعضای زینب خدایی هنرجوی پایه دوازدهم رشته حسابداری هنرستان میثاق ناحیه 2 زنجان، 4 هم وطن حیاتی دوباره یافتند.

مجید دویرانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 با حضور در در جمع خانواده‌ی دانش اموز فقید زینب خدایی ضمن تسلیت و ابراز همدردی با آنان، اظهار داشت: بخشش حیات به یک انسان بر اساس آموزه های دینی همانند نجات  تمام انسانهاست.
دویرانی گفت:  بدون شک از دست دادن فرزند غمی سنگین است اما اهدای اعضاء بدن او به بیماران نیازمند، موجب رضایت و خشنودی خداوند شده و باعث آرامش روح آن مرحومه و تسلی خاطر بازماندگان خواهد شد.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 با بیان اینکه این اقدام ارزشمند و خداپسندانه شما در اهدای اعضای بدن فرندتان نشانه ایثار، گذشت و نوع دوستی است، گفت: یقینا این کار شما در پیشگاه خداوند متعال دارای ارج و قرب بوده و در یاد و خاطر معلمان، دانش آموزان و جامعه ماندگار خواهد بود.

پدر دانش آموز زینب خدایی  نیز در این مراسم با تشکر از ابراز همدردی و حضور مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 و همراهان در منزل وی، گفت: از مسولین آموزش و پرورش و معلمان بخاطر زحماتی که در تعلیم و تربیت فرزندم متقبل شده اند سپاسگزارم.

وی در ادامه گفت: ما این کار را برای رضای خدا انجام دادیم و اصلا فکر نمی‌کنیم که دخترمان را از دست دادیم چون قلب او در کالبد انسان دیگر می تپد.

گفتنی است  زنده یاد " زینب خدایی " اوایل خردادماه سال جاری در بیمارستان ولیعصر زنجان بستری شده بود که پس از 14روز جهت ادامه معالجه به بیمارستان سینای تهران منتقل شده و بعد از سه روز دچار مرگ مغزی شد و با اعلام رضایت خانواده وی و پیوند اعضای بدن او(قلب ، کبد و کلیه ها) زندگی چهار هم وطن نیازمند حیاتی دوباره یافت.

شایان ذکر است در پایان این مراسم دویرانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 با اهدای لوح یاد بود از خانواده خدایی تجلیل کرد.

روحش شاد و یادش گرامی باد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز