مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری زنجان:

پنج هزار و چهارصد دستگاه خودرو غیر بومی در استان زنجان اعمال قانون شدند

۱۴۰۰/۰۳/۱۸ - ۱۰:۰۹:۲۴
کد خبر: ۱۱۸۹۷۰۹
پنج هزار و چهارصد دستگاه خودرو غیر بومی در استان زنجان اعمال قانون شدند
محمود زمانی با بیان اینکه از ۱۲ خردادماه سالجاری تا ۱۷ خرداد محدودیت‌های تردد در استان زنجان اعمال شد، گفت: در این راستا طی این بازه زمانی پنج هزار و ۴۰۰ دستگاه خودرو غیر بومی در استان زنجان اعمال قانون شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری زنجان گفت: از ۱۲ خردادماه سالجاری تا ۱۷ خرداد نیز پنج هزار و ۴۰۰ دستگاه خودرو غیر بومی در استان زنجان اعمال قانون شدند.

محمود زمانی با بیان اینکه از ۱۲ خردادماه سالجاری تا ۱۷ خرداد محدودیت‌های تردد در استان زنجان اعمال شد، گفت: در این راستا طی این بازه زمانی پنج هزار و ۴۰۰ دستگاه خودرو غیر بومی در استان زنجان اعمال قانون شدند.

وی اظهار کرد: همچنین طی این بازه زمانی یک هزار و ۶۰۰ دستگاه خودروی بومی که قصد سفر به استان‌های دیگر را داشتند هم اعمال قانون شدند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری زنجان گفت: از رانندگان درخواست می‌شود برای ریشه کنی بیماری منحوس کرونا بهداشت فردی و اجتماعی را رعایت کنند.

زمانی تاکید کرد: در ۳۱ نقطه استان پلیس حضور دارد و تنها راه مقابله با این بیماری رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

وی با بیان اینکه ۲۲ دوربین در زنجان تردد درون شهری را ثبت می‌کنند، ابراز کرد: رانندگانی که محدودیت‌های تردد را رعایت نکنند تخلف آنلاین به گوشی موبایل ارسال می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز