معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان:

نقش رسانه‌ها در برگزاری انتخابات پرشور، سالم و امن بی‌بدیل است

۱۴۰۰/۰۳/۲۲ - ۱۳:۵۳:۳۷
کد خبر: ۱۱۹۱۵۷۲
نقش رسانه‌ها در برگزاری انتخابات پرشور، سالم و امن بی‌بدیل است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: نقش رسانه‌ها در تحقق مشارکت حداکثری و تبیین رویکردهای ستاد انتخابات مبنی بر برگزاری انتخابات پرشور، سالم و امن بی‌بدیل است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ خدابخش مرادی نافچی افزود: در فضای انتخاباتی هستیم که می تواند بر اقتدار، صلابت، قدرت ملی، امنیت، اعتماد ملی و انسجام اجتماعی کمک کند.

وی یادآورشد: امروز باید اخبار انتخابات سرتیتر رسانه ها باشد و تمامی اقدامات و تدابیر انجام شده برای برگزاری این رویداد مهم اطلاع رسانی شود.

مرادی با تاکید بر اینکه ماموریت ما دعوت به مشارکت حداکثری است، تصریح کرد: مجریان و همه مدیران دستگاههای اجرایی از تبلیغات له یا علیه هریک از نامزدها منع شده اند. 

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه یار ستاد انتخابات و در کنار این ستاد ایفای نقش کرده اند، اظهار داشت: باید از فضای رسانه بهره گیری مطلوب را انجام دهیم که در این انتخابات هم حضور حداکثری را عملیاتی و اجرایی کنیم.

معاون سیاسی استاندار زنجان حفظ سلامت شهروندان را اصل اساسی در تبلیغات و برگزاری انتخابات عنوان کرد و گفت: امسال با پیش بینی شعبه ای، رای بیماران کرونایی بستری در بیمارستانهای استان نیز اخذ خواهد شد. 

وی همچنین با اشاره به برگزاری الکترونیکی انتخابات شوراها گفت: این امر نیاز به آموزش دارد و در کنار آموزش عوامل اجرایی مردم نیز باید آموزش ببینند چراکه هرچه میزان آگاهی بیشتر باشد سرعت عمل بیشتر و زمان توقف افراد در شعبه های رای گیری کمتر خواهد شد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ایران جمعه ۲۸ خرداد همزمان با انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، اولین میان‌دوره‌ای یازدهمین مجلس شورای اسلامی و دومین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری برگزار خواهد شد.

سعید جلیلی، محسن رضایی میرقائد، سیدابراهیم رئیس‌الساداتی مشهور به رییسی، علیرضا زاکانی، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، محسن مهرعلی‌زاده و عبدالناصر همتی هفت نامزد انتخابات ریاست جمهوری هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز