رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک استان زنجان:

ترددهای شبانه در زنجان دوباره محدود می شود

۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۱:۵۱:۳۸
کد خبر: ۱۱۹۶۱۵۰
ترددهای شبانه در زنجان  دوباره محدود می شود
رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: از امروز ۳۰ خرداد ماه سالجاری محدودیت های تردد شبانه در استان زنجان از سر گرفته می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ علی خلجی با بیان اینکه به علت انتخابات محدودیت‌های تردد در استان زنجان برداشته شده بود، گفت: از امروز محدودیت‌های تردد شبانه در استان دوباره اعمال می‌شود.

وی اظهار کرد: محدودیت‌های تردد شبانه از فروردین ماه در تمام شهرهای استان با رنگ بندی قرمز، نارنجی و زرد کرونایی اجرا می‌شود.

رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: از ۱۵ فروردین ماه سال جاری تاکنون به غیر از دو شب ۳۳ هزار خودرو به علت عدم رعایت مصوبات ستاد کرونا در استان زنجان اعمال قانون شدند.

خلجی با بیان اینکه در استان زنجان ۲۵۰ نیروی پلیس تنها ترددهای استانی را رصد می‌کنند و ۸۵ سامانه تصویری هم در این زمینه فعال است، ابراز کرد: در ۳۱ نقطه استان پلیس حضور دارد.

وی با بیان اینکه تنها راه مقابله با این بیماری رعایت پروتکل‌های بهداشتی است، تصریح کرد: ۳۲ دوربین در زنجان تردد درون شهری را ثبت می‌کنند و رانندگانی که محدودیت‌های تردد را رعایت نکنند تخلف آنلاین به گوشی موبایل ارسال می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز