در آئین افتتاحیه فعالیت‌های تابستانی ۱۴۰۰

استاندار زنجان: فرهنگیان در پیشگیری و مقابله با کرونا بی نظیر بودند

۱۴۰۰/۰۴/۰۹ - ۱۳:۱۵:۵۱
کد خبر: ۱۲۰۰۳۵۶
استاندار زنجان: فرهنگیان در پیشگیری و مقابله با کرونا بی نظیر بودند
حقیقی در آئین افتتاحیه فعالیت‌های تابستانی گفت: در روز‌های کرونایی معلمان سنگ تمام گذاشتند و فرهنگیان زنجانی در تولید محتوا بسیار خوب و موفق عمل کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  حقیقی استاندار زنجان در آئین افتتاحیه فعالیت‌های تابستانی ۱۴۰۰ که بصورت ویدئو کنفرانس با حضور وزرای آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، گفت: در روز‌های کرونایی معلمان سنگ تمام گذاشتند و فرهنگیان زنجانی در تولید محتوا بسیار خوب و موفق عمل کردند.

او افزود: در استان زنجان ۱۰ هزار نفر همیار سلامت داریم که معلمان درصد قابل توجهی از آن‌ها را تشکیل می‌دهند و در پیک چهارم کرونا در کنترل این ویروس بسیار نقش آفرین بودند.

استاندار زنجان به پیگیری مطالبات فرهنگیان در استان زنجان اشاره کرد و گفت: اختصاص سهمیه مسکن ملی در بهترین نقطه شهر برای فرهنگیان یکی از آنهاست.

حقیقی اختصاص ۵ درصد کمک شهرداری‌ها به آموزش و پرورش، ارتقاء رتبه کنکور استان زنجان از ۲۳ به ۱۶، افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان، اختصاص ۱۰۰ درصدی اعتبارات تملک دارایی به آموزش و پرورش را از دیگر اقدامات استان زنجان بر شمرد.

او به آغاز کلاس‌های تابستانی دانش آموزان هم اشاره کرد و گفت: امسال با تشکیل ستاد‌های شهرستانی اوقات فراغت از موازی کاری‌ها پرهیز شده است.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان هم با گرامیداشت یاد و نام شهدای استان زنجان گفت: زنجان ۳۵۳۵ شهید تقدیم نظام اسلامی کرده که ۵۲۹ نفر آن‌ها دانش آموز بودند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز