مدیرکل هواشناسی استان زنجان اظهار داشت:

زنجان دومین استان خنک کشور

۱۴۰۰/۰۵/۰۹ - ۱۴:۰۲:۰۷
کد خبر: ۱۲۱۳۸۴۷
زنجان دومین استان خنک کشور
محمدرضا رحمان نیا به وضعیت جوی استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و گفت: آسمان استان صاف تا قسمتی ابری بوده که در بعدازظهر بر میزان پوشش ابرها در استان افزوده می‌شود و باران مناطق مختلف استان را فرا می‌گیرد و احتمال سیلابی شدن رودخانه و آبگرفتگی معابر وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته زنجان با دمای ۱۴ درجه سانتی گراد دومین مرکز خنک کشور بود.

محمدرضا رحمان نیا  به وضعیت جوی استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و گفت: آسمان استان صاف تا قسمتی ابری بوده که در بعدازظهر بر میزان پوشش ابرها در استان افزوده می‌شود و باران مناطق مختلف استان را فرا می‌گیرد و احتمال سیلابی شدن رودخانه و آبگرفتگی معابر وجود دارد.

وی از وقوع رعد و برق هم در استان خبر داد و اظهار کرد: با توجه به وقوع رعد و برق شهروندان در بلندی‌ها تردد نکنند.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان از وقوع شدید باد در استان خبر داد و گفت: با توجه به وقوع شدید باد به شهروندان توصیه می‌شود در کنار ساختمان‌های نیمه کاره و درختان فرسوده تردد نکنند.

رحمان نیا به وضعیت دمای هوای استان طی چند روز آینده اشاره کرد و ابراز داشت: دمای هوای استان از اواسط هفته روند افزایشی داشته و هوا گرم می‌شود.

وی ابراز داشت: زنجان در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۱۴ درجه سانتی گراد دومین مرکز خنک کشور بود و دمای فعلی شهر زنجان هم ۱۶ درجه سانتی گراد بالای صفر است که نسبت روز گذشته در همین ساعت دو درجه سانتی گراد گرم‌تر شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز