گفتگو با یک استعداد در کشتی استان زنجان:

علی رضا زارع قهرمان کشتی نوجوانان استان زنجان شد

۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۲۱:۲۶:۰۳
کد خبر: ۱۲۳۳۰۶۴
از میان شهرستانهای استان زنجان شهرستان خرم دره از جایگاه ویژه ای درتمام بخشهای ورزشی ، فرهنگی اقتصادی اجتماعی ، سیاسی و ... غیره ، برخوردار می باشد .

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ استان زنجان برخوردار از کشتی گیران با ارزشی در سطوح مختلف می باشد که چنانچه با نگاه مهربان مسولین همراه شودشاهد آینده پر ارزش تری از این رشته ورزشی خواهیم بود . 

ورزش شهرستان های استان زنجان گاها بر شهرستان زنجان می چربد به گونه ای که نخبه های ورزشی بالایی را در آنها می بینیم. 

از میان شهرستانهای استان زنجان شهرستان خرم دره از جایگاه ویژه ای درتمام بخشهای ورزشی ، فرهنگی اقتصادی اجتماعی ، سیاسی و ... غیره ، برخوردار می باشد .

اخیرا علیرضا زارع نوجوان نخبه ی خرم دره ای در رشته کشتی و در رده نوجوانان قهرمانی استان را از آن خود نمود . 

گفتگوی دوستانه ای با وی انجام داده ایم که در ادامه تقدیم می گردد:

لطفا خودتان را معرفی کنید:

به نام خدا علی رضا زارع هستم متولد 1385از شهرستان خرم دره  که بامیدخدا از مهرماه امسال در پایه دهم تجربی دبیرستان ایرانیان تحصیل خواهم کرد.

WhatsApp Image 2021-09-11 at 12.22.40

چه مدتی هست که کشتی کار می کنید?

*من چهار سال هست بطور جدی کشتی کار می کنم و مربی فعلی من آقای شاهین جعفری از مربیان توانمند خرم دره هست که علاوه بر خرم دره در صایین قلعه هم مربیگری می کند و در کنار تمرینات خرم دره در صایین قلعه هم تمرین می کنیم و جا داره که همین جا از زحمات مربی عزیزم آقای جعفری کمال تشکر و قدر دانی را داشته باشم که حتی برای تمرینات صایین قلعه ما رو با ماشین شخصی خودش می رسونه .همچنین همین جا از زحمات مربیان قبلی خودم آقایان رضا قاسمی .اسکندر احمدی و مهدی عزیزی که بسیار برای من زحمت کشیدند تشکر می کنم.

WhatsApp Image 2021-09-11 at 10.55.38

در حال حاضر چه برنامه یا مسابقاتی در پیش رو دارید؟

* در مسابقات استانی نونهالان امسال که اخیرا برگزار شد مقام اول را در وزن 85کیلو کسب کردم و بامید خدا بزودی راهی مسابقات کشوری خواهیم شدو جا داره همینجا از مسولین کشتی استان هم به جهت زحمات فراوان در برگزاری مسابقات در این شرایط کرونایی تشکر فراوان داشته باشم.و همچنین انشالله ازسال  1401در کنارخرم دره در تهران هم تمرین خواهم کرد که علاوه بر تجارب مربیان بومی از تجارب بزرگان کشتی و علوم جدید کشتی بهرمند گردم.

چه انتظاری از مسولین دارید?

از مسولین انتظار دارم که به این ورزش مادر و ملی کشورمان مخصوصا در شهرستانها بیشتر رسیدگی کنند و ضمن ایجاد خانه کشتی بخصوص در خرم دره نسبت به برگزاری مسابقات بیشتر اقدام نمایند چرا که هر چه کشتی گیر بصورت جدی و رسمی میدان ببیند بیشتر پخته میشه و رشد می کند.

WhatsApp Image 2021-09-11 at 12.13.34

در پایان به قول شاعر هرچه می خواهد دل تنگ بگوی:

*هر چند می گویند بی صدا تمرین کن  موفقیت سر و صدای خودش را می کند اما همه نیاز به دیده شدن و تشویق دارند متاسفانه پس از کسب مقام اول در مسابقات امسال به عنوان تنها کشتی گیر خرم دره که مقام اول را کسب کردم تا الان که با شما صحبت می کنم و بیش از ده روز از مسابقات می گذرد هیچ عکس العملی از سوی هیات کشتی و مسولان تربیت بدنی دریافت نکردم حتی دریغ از یک پیام یا تماس تلفنی ?! اما خوش بختانه بسیاری از دوستان و آشنایان بصورت حضوری یا تلفنی یا با پیام بنده را شرمنده کرده و مایه شادی و دلگرمی  من و خانواده شدند از  جمله آقای صادق شریفی ریاست باشگاه سوار کاری سام که بنده عضو باشگاه ایشان هستم و با نصب بنر مایه دلگرمی بنده شدند.

و حرف آخر: 

در پایان از زحمات بیدریغ پدر و مادرم که شبانه روز برای ما بخصوص ورزش من زحمت می کشند ممنون و سپاسگزارم و آرزوی سلامتی برای آنها دارم

*خدایا چنان کن سر انجام کار

تو خشنود باشی و من رستگار

WhatsApp Image 2021-09-11 at 10.53.33

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز