استاندار زنجان در گفتگوی تلفنی با رادیو فرهنگ:

هوشمندسازی محدودیت های کرونایی در زنجان آغاز می شود

۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۳:۵۳:۲۳
کد خبر: ۱۲۵۲۲۲۵
هوشمندسازی محدودیت های کرونایی در زنجان آغاز می شود
استاندار زنجان با اشاره به آغاز هوشمندسازی محدودیت های کرونایی در استان زنجان از آبانماه سال جاری، اظهار داشت: با طبقه بندی و پایش مشاغل، افرادیکه دارای کارت واکسیناسیون باشند براحتی از خدمات عمومی بهره مند خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ محسن افشارچی در گفتگوی تلفنی با رادیو فرهنگ، تاکید داشت: قبل از آغاز پیک ششم کرونا در کشور، در استان زنجان تلاش می کنیم با افزایش سطح واکسیناسیون عمومی و ارتقاء ایمنی عمومی، روند ابتلا و مرگ و میرهای ناشی از کرونا را در استان کاهش دهیم.

وی با اشاره به اینکه از آبانماه سال جاری محدودیت های هوشمند را در استان آغاز خواهیم کرد، اظهار داشت: افراد واکسینه شده با در دست داشتن کارت واکسن و یا تصویر آن براحتی می توانند از خدمات عمومی استفاده نمایند.

استاندار زنجان ادامه داد: کارمندان و مشاغل استان نیز طبقه بندی و پایش می شوند تا ارائه دهندگان خدمات عمومی نیز واکسینه و سالم باشند.

مقام عالی استان با اشاره به اینکه استان زنجان یکی از مهمترین مراکز توزیع واکسن در شمالغرب کشور به شمار می آید، افزود: در استان زنجان بیش از 85 درصد شهروندان دوز اول و 55 درصد نیز هر دو دوز واکسن را دریافت نموده اند و امیدواریم این رقم بزودی به بیش از 70 درصد برسد تا شاهد دستیابی به سطح ایمنی جمعی در استان زنجان باشیم.

وی به تعدد مراکز واکسیناسیون در سطح استان زنجان اشاره نمود و گفت: با افزایش تعداد مراکز واکسیناسیون در سطح استان و راه اندازی واکسیناسیون خودرویی، سعی در تسهیل این روند و جلوگیری از ازدحام و شلوغی در مراکز ارائه واکسن داریم که خوشبختانه روند موفقیت آمیزی را سپری کرده است.

استاندار زنجان یادآور شد: اوج پیک پنجم کرونا در استان زنجان پایین تر از پیک چهارم بود و با استمرار مراقبت ها و افزایش واکسیناسیون، سعی در کنترل شرایط در پیک ششم خواهیم داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز