استاندار زنجان در مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان زنجان :

همه در یک تیم واحد برای خدمت به مردم هستیم

۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۳:۲۲:۳۷
کد خبر: ۱۲۵۷۶۶۹
همه در یک تیم واحد برای خدمت به مردم هستیم
استاندار زنجان با اشاره به اینکه علیرغم تغیبرات مدیریتی، همه در یک تیم واحد برای خدمتگزاری به مردم قرار داریم، اظهار داشت: شاخص های مدیریتی همچون ارتقاء بهره وری، خدمتگزاری بی منت به مردم، شنونده بودن حرف مردم و توجه به عدالت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ محسن افشارچی در مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان زنجان با بیان اینکه تمامی مدیران روز تودیع و معارفه را تجربه خواهند کرد، افزود: مدیران با پذیرفتن مسئولیت، خود را در معرض قضاوت مردم و وجدان خود قرار می دهند، پس بهتر است همه مسئولان از همان ابتدای کار به فکر پایان کار خود باشند و برای ارائه خدمت به مردم تلاش کنند.

وی خاطرنشان کرد: فرمانداران باید با هر نوع فسادی مقابله کنند و این مساله تنها در حوزه مسائل اقتصادی نیست بلکه به این معنی است که در همه کارها عدالت محوری مورد توجه مدیران باشد تا نارضایتی ایجاد نشود.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه همه مسئولان بویژه فرمانداران باید به نقاط دور و نزدیک حوزه مسئولیتی خود توجه نموده و اِشراف کامل داشته باشند، ادامه داد: مسئولان باید در میان مردم باشند و با عدالت محوری به همه مناطق توجه نموده و احساس مسئولیت داشته باشند.

مقام عالی استان با انتقاد از حجیم شدن بدنه دولت که مستلزم اختصاص هزینه بالا برای تامین حقوق کارمندان دولت است، تصریح داشت: در شرایط کنونی کشور باید با چابک سازی دولت به نیروهای توانمند داخلی توجه داشته باشیم و اقتصاد و استقلال را درون زا کنیم.

محسن افشارچی افزود: باید از نیروهایی استفاده کرد که به استقلال و عدالت باور داشته باشند و برای خدمت به مردم بکوشند.

وی بسیاری از مشکلات کنونی استان را ناشی از عدم هماهنگی بین بخشی در میان دستگاه های اجرایی دانست و تاکید کرد: برقراری این هماهنگی در راستای تسریع در پیشبرد امور، از وظایف فرمانداران است که باید به آن توجه داشته باشند..

استاندار زنجان در این مراسم با تقدیر از فعالیت های چهارساله رضا عسگری فرماندار سابق زنجان، پرویز خالقی بعنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان زنجان معرفی کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز