استاندار زنجان در نشست صمیمی با روسای هیت‌های ورزشی و تعدادی از قهرمانان ورزشی استان زنجان:

صنعت باید برای رشد و توسعه ورزش کمک کند

۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۳:۳۸:۵۲
کد خبر: ۱۲۵۸۱۸۷
صنعت باید برای رشد و توسعه ورزش کمک کند
استاندار زنجان گفت: یکی از انتظارات استان از بخش خصوصی( صنعت و معدن) این است که علاوه بر فعالیتهای تولیدی که دارند، به رشد و پیشرفت ورزش هم کمک کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ دکتر محسن افشارچی شامگاه یکشنبه در نشست صمیمی با روسای هیت‌های ورزشی و تعدادی از قهرمانان ورزشی استان زنجان، با بیان اینکه به خوبی اطلاع دارم که ادارات مختلف دولتی، وضعیت مالی خوبی ندارند تا در راستای پشتیبانی از قهرمانان ورزشی، اقداماتی انجام دهند، افزود: اما می‌توانیم از آنها درخواست کنیم تا امکانات و فضاهای ورزشی خود را در اختیار ورزش و قهرمانان قرار دهند.

وی از هیات‌های ورزشی و قهرمانان خواست پیشنهادهای قابل اجرای خود را در خصوص نحوه تعامل با ادارات در حوزه ورزش ارائه دهند تا برای عملیاتی شدن آن رایزنی‌ها و اقدامات لازم صورت گیرد.

مقام عالی استان در ادامه با بیان اینکه در شرایط کنونی و با وجود مشکلات اقتصادی کشور، هنر این است که بدون پولِ دولتی کار انجام شود گفت: باید کنسرسیومی از صنعت شکل گیرد تا بتوانیم با کمک آن برای ایجاد تسهیلات مختلف گام برداریم.

وی با اشاره به نقش غیرقابل انکار ورزش در سلامت روح و جسم، به ویژه در بین قشر جوان، به لزوم فراهم کردن بسترهای مناسب برای ورزش جوانان و قهرمانان تاکید کرد و افزود: بزرگترین کار فرهنگی، ورزش است و امیدواریم سالن های ورزشی بعد از موج ششم کرونا بازگشایی و در اختیار علاقه مندان قرار گیرد.

استاندار زنجان تصریح کرد: اگرچه یقین داریم که موج ششم کرونا در راه است، اما این اطمینان را هم داریم که ضربه های آن مانند موج های قبلی نخواهد بود.

 افشارچی دلیل این اطمینان را تزریق واکسن عنوان کرد و افزود: شکی نیست که سپری محکم تر از واکسن در مقابل کرونا نداریم و قطعا بعد از گذشت موج ششم، در جهت بازگشایی سالن ها و باشگاه‌های ورزشی اقدام خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه کارهای زیادی برای انجام دادن داریم افزود: قسمت اعظم این کارها نیاز به هماهنگی دارد.

استاندار زنجان از هیات‌های ورزشی خواست برای جلسه آینده، وضعیت فعلی رشته های مختلف ورزشی و جایگاه مد نظر ترسیمی در آینده  را در قالب برنامه دو یا سه ساله ارائه دهند.

مقام عالی دولت در استان، خاطرنشان کرد: هیات‌های ورزشی باید در برنامه دو یا سه سالانه خود اعلام کنند که در این مدت چه تعداد قهرمان تحویل می دهند.

افشارچی از قهرمانان ورزشی خواست در یک جلسه اختصاصی حرف‌ها، خواسته‌ها و مشکلات خود را مطرح کنند.

گفتتی است در این نشست صمیمی، روئسای هیات‌های ورزشی و قهرمان رشته های مختلف حاضر در جلسه، مشکلات، درخواست ‌ها و انتظارات خود را مطرح کردند.

پیگیری استخدام قهرمانان، کمک‌های مالی و تسهیلاتی برای قهرمانان، وصول برخی مطالبات حوزه ورزش از شهرداری، امکان استفاده از فضاهای ورزشی ادارات و سازمان‌های دولتی برای عموم مردم و به ویژه  قهرمانان مدال‌آور، بخشی از مطالبات فعالان حوزه ورزش از استاندار زنجان بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز