تقدیر استاندار زنجان از اداره کل امور مالیاتی استان

۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۱۳:۵۰:۵۷
کد خبر: ۱۲۶۸۰۳۵
تقدیر استاندار زنجان از اداره کل امور مالیاتی استان
افشارچی با اهدا الواح تقدیر جداگانه ای از زحمات مدیرکل و کارکنان امور مالیاتی استان زنجان در جهت تحقق درآمدهای استان در سال 99 تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ استاندار زنجان با اهدای الواح تقدیری از زحمات و تلاشهای بی شائبه مدیرکل و کلیه کارکنان اداره کل امور مالیاتی استان تقدیر و تشکر به عمل آورد.استاندار زنجان با اهدای الواح تقدیری از زحمات و تلاشهای بی شائبه مدیرکل و کلیه کارکنان اداره کل امور مالیاتی استان تقدیر و تشکر به عمل آورد.

افشارچی، استاندار زنجان با اهدا الواح تقدیر جداگانه ای از زحمات مدیرکل و کارکنان امور مالیاتی استان زنجان در جهت تحقق درآمدهای استان در سال 99 و نیز استفاده از تجارب و رهنمودهای این اداره کل در نحوه جذب اعتبارات بند (و) تبصره 5 قانون بودجه سال 1399 با موضوع "تسویه و تهاتر مطالبات و بدهی های دولت" که منجر به جذب حداکثری اعتبارات در این حوزه شده است تقدیر نمود.

در متن الواح آمده است:

جناب آقای میرحیدر رضوی

مدیرکل محترم اداره کل امور مالیاتی استان زنجان

با سلام

تامین رشد مداوم اقتصادی، اشتغال کامل عوامل تولید، توزیع عادلانه ثروت و درآمد، ایجاد امنیت پایدار، تامین عدالت اجتماعی، تثبیت اقتصادی و مسئولیت در قبال نسل آینده از جمله وظایف مهمی است که دولت ها برعهده دارند. لذا هر دولتی برای اجرا و اعمال سیاست های خود نیازمند منابع درآمدی می باشد. بی شک با وجود تلاشگران متعهد و متخصص، ایران اسلامی برای همیشه و در تمامی عرصه ها سربلند، پیروز و برقرار خواهد ماند چرا که حیات و بالندگی و استقلال هر ملتی مرهون کار، تلاش و مجاهدت است.

از این رو لازم می دانم از زحمات جنابعالی در تحقق درآمدهای استان در سال 1399 و موفقیت حاصله را که نشان از حسن تدبیر جنابعالی است، ارج نهاده و توفیق روز افزون شما را در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ستاد تجهیز درآمد استان، از خداوند متعال خواستارم.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز