برگزاری آیین تجلیل از معلولان شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان

۱۴۰۰/۰۹/۱۶ - ۱۴:۳۵:۲۲
کد خبر: ۱۲۷۱۰۳۸
برگزاری آیین تجلیل از معلولان شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان
به مناسبت روز جهانی معلولان و با حضور مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان آیین تجلیل از همکاران دارای معلولیت شرکت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ علیرضا علیزاده، مدیرعامل این شرکت در این آیین با تبریک روز جهانی معلولان، از تلاش کارکنان معلول به جهت خدمات صادقانه آن‌ها در صنعت برق قدردانی کرد و گفت: معلولیت محدودیت نیست و همکاران دارای مشکلات جسمی از نظر شاخص‌های کیفیت عملکرد در سطح بالایی هستند.

 علیرضا علیزاده با اشاره به اقدامات انجام شده در باره اشتغال معلولان گفت: می‌توان از ظرفیت‌های شغلی این عزیزان در جامعه بهره برد که تا به امروز با مشغول به کار بودن تعدادی از این عزیزان در شرکت توزیع سعی کرده‌ایم دین خود را به این افراد ادا کنیم و روز جهانی معلولان بهانه‌ای است برای دیدار با این قشر از جامعه و همکاران و آشنایی با مسائل آنان و فرصت مغتنمی جهت قدردانی از تلاش های این عزیزان است.

 علیزاده، ایجاد زیرساخت و مناسب‌سازی ساختمان‌های شرکت توزیع نیروی برق در استان زنجان را مطلوب دانست و افزود: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده در ساختمان‌های این شرکت در سطح استان برای افراد دارای معلولیت کارآمد و مناسب‌سازی شده و معلولان عزیز برای دریافت خدمات مشکلی برای مراجعه به هیچ‌کدام از امورهای توزیع برق را ندارند هر چند کلیه خدمات این شرکت هم اکنون از طریق نرم افزار برق من و سایت اینترنتی شرکت توزیع نیروی برق که برای افراد دارای معلولیت نیز مناسب‌سازی شده در دسترس عموم قرار دارد و به راحتی می‌توان بدون مراجعه حضوری به امورهای برق از خدمات این شرکت بهره‌مند شد.

 گفتنی است در پایان مراسم که به صورت آنلاین و ارتباط ویدئویی در امورهای برق شهرستان‌های استان نیز برگزار شد با اهدای لوح سپاس از تلاش همکاران شاغل در آن امورها نیز قدردانی شد.​

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز