دانش آموز زنجانی، برگزیده نهایی کشوری در جشنواره جوان خوارزمی شد

۱۴۰۰/۰۹/۲۱ - ۱۲:۲۳:۰۷
کد خبر: ۱۲۷۲۹۲۹
دانش آموز زنجانی، برگزیده نهایی کشوری در جشنواره جوان خوارزمی شد
مائده شجاعی ، دانش آموز دبیرستان شهید سلیمانی ناحیه یک زنجان با ارائه اثر " شهرِ پشتِ در" در زمینه زبان و ادبیات فارسی جزو برگزیدگان نهایی جشنواره خوارزمی شد و به عنوان منتخب کشوری دست یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ دانش آموز زنجانی، موفق به کسب عنوان برگزیده نهایی کشوری در بیست و سومین دوره جشنواره جوان خوارزمی شد.

 محمد حسین صفری رئیس  اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش زنجان گفت : در این دوره از جشنواره  تعداد 2 هزار و 363 طرح از مناطق مختلف کشور ارائه شده بود که پس از بررسی‌های علمی دقیق و منطبق بر شاخص‌های اصلی جشنواره خوارزمی، تعداد 241 طرح به مرحله مصاحبه دعوت شدند و در نهایت 71 طرح به مرحله داوری وزارت علوم راه یافتند که از این بین 31 طرح از استان‌های مختلف کشور به عنوان برگزیدگان نهایی جشنواره بیست و سوم انتخاب شدند.

صفری در ادامه افزود :  مائده شجاعی ، دانش آموز دبیرستان شهید سلیمانی ناحیه یک زنجان با ارائه اثر " شهرِ پشتِ در" در زمینه زبان و ادبیات فارسی جزو برگزیدگان نهایی جشنواره خوارزمی شد و به عنوان منتخب کشوری دست یافت.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره خوارزمی  تصریح کرد: همه دانش ­آموزان و هنرجویان مقطع متوسطه دوره دوم می­ توانند در این جشنواره شرکت نمایند. که بستری مناسب جهت بروز و شکوفائی استعدادهای خاص دانش­ آموزان، تقویت روحیه پژوهشگری است.

صفری بیان کرد :  مهمترین مسئله در خصوص این جشنواره این است که دانش ­آموزان مستعد فراوانی در مناطق و نواحی استان وجود دارند که می توانند از ظرفیت­ها و مزایای  این جشنواره در پذیرش دانشگاه­ ها، بهرمند شوند .

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز