دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با نماینده ولی فقیه در استان زنجان

۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۰۹:۲۱:۰۷
کد خبر: ۱۲۷۸۲۶۰
دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با نماینده ولی فقیه در استان زنجان
معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران روز پنجشنبه 2 دی ماه در ادامه سفر به استان زنجان با آیت الله علی خاتمی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به وجود اساتید و چهره‌های اثرگذار در استان زنجان گفت: مفاخر زیادی در استان زنجان پرورش یافته‌اند که منشأ تحولات و آثار درخشانی بوده‌اند.
قاضی زاده در خصوص سفرهای استانی مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: هفتمین سفر استانی در دوره مدیریت جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران به زنجان انجام شده است و این سفر با دستور رئیس جمهور و پیگیری استاندار زنجان انجام شده است و امیدواریم به حل مسائل و مشکلات منجر شود.
معاون رئیس جمهور افزود: دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران از دیگر اهداف این سفر استانی است و البته معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران چند روز قبل در سفر به استان جلساتی با ایثارگران و کارکنان بنیاد برگزار کرده‌اند و از صبح امروز نیز میز خدمت ایثارگران با حضور معاونین و مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران در بنیاد استان زنجان برپا شده است.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دیدار با نمایندگان جامعه ایثارگری و حضور در شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت را از دیگر برنامه‌های سفر به استان زنجان اعلام کرد.
آیت الله علی خاتمی نیز حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایتخت شور و شعور حسینی و دیار غواصان دریادل را خیرمقدم گفت و با تسلیت ایام فاطمیه، تصریح کرد: در دوران مبارزات پیروزی انقلاب، اولین تظاهرات در زنجان شروع شد و در دوران دفاع مقدس نیز علی‌رغم اینکه استان زنجان دریا ندارد ولی شهدای غواص زیادی تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است.
وی ضمن بیان جایگاه والای حضرت فاطمه زهرا (س) در اسلام ادامه داد: امیدواریم بانوان جامعه ایران نیز این بانوی بزرگ را سرلوحه و الگوی زندگی خود قرار دهند.
انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز