امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج عزت و قدرت است

۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۴:۳۸:۴۵
کد خبر: ۱۲۹۶۶۰۷
امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج عزت و قدرت است
سردار کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و گرامیداشت یاد و نام شهدا به خصوص شهدای دانش آموز و نوجوان استان زنجان در دوران انقلاب اسلامی گفت : در این چهل و سه سال ، پیروزی ها بی شماری به برکت انقلاب اسلامی داشته ایم که عملیات غرور آفرین والفجر هشت، نمونه از آن است و انشا الله این موفقیت ها و پیروزی ها استمرار خواهد داشت .

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  آیین افتتاحیه اردوی مجازی راهیان نور دانش آموزی استان  و یادواره شهدای دانش آموز و نوجوان استان زنجان در دوران انقلاب اسلامی   با حضور فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان، مدیر کل آموزش و پرورش زنجان، خانواده شهدای دانش آموز و دانش آموزان مدرسه شاهد مهدیه و ایثارگران ناحیه یک زنجان، در محل سالن اجتماعات حسینیه اعظم زنجان برگزار شد.

 سردار کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان ضمن تبریک ایام الله دهه فجر  و گرامیداشت یاد و نام شهدا به خصوص شهدای دانش آموز و نوجوان استان زنجان در دوران انقلاب اسلامی  گفت : در این چهل و سه سال ، پیروزی ها بی شماری به برکت انقلاب اسلامی  داشته ایم که عملیات غرور آفرین والفجر هشت،  نمونه از آن است و انشا الله این موفقیت ها و پیروزی ها  استمرار خواهد داشت .

وی با بیان جنایات و فساد رژیم پهلوی  که با همکاری مستقیم آمریکا انجام می شد،  ابراز داشت : قبل از انقلاب ، وضعیت  بسیار بدی در کشور در ابعاد مختلف حاکم بود از جمله  در بعد سیاسی که هیچ استقلالی در کشور وجود نداشت و رسما زیر سلطه آمریکا بود .

وی ادامه داد :  امام راحل با قاطعیت در مقابل این وضعیت ایستادند و مبارزه را ادامه دادند  و مردم نیز به امام خمینی (ره) لبیک گفتند  و به میدان آمدند و هیچ سلاح نتوانست در مقابل مردم قرار گیرد و به یاری خدا ، انقلاب اسلامی پیروز شد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان  همچنین با اشاره به نقش آفرینی مردم زنجان در  دوران انقلاب تصریح کرد : راهپیمایی  بیش از یکصد هزار نفری در شهر زنجان  و راهپیمایی بانوان زنجان که اولین راهپیمایی مستقل خانم ها  در کشور بود از جمله مهم ترین کار های ماندگار مردم شریف زنجان در طول دوران انقلاب است .

سردارکرمی با اشاره به ابعاد مختلف عملیات والفجر هشت  بیان کرد : این عملیات در نوع خود  منحصر به فرد بود چرا که در شرایط جغرافیایی سخت و در مقابل تجهیزات بروز و مدرن امریکایی که در اختیار دشمن  قرار داده بودند، اجرا شد و  با ایمان رزمندگان و بسیجیان و با توسل به ائمه اطهار به پیروزی پر افتخار دست یافتیم .

  وی افزود : ایمان و اداره عشق به شهادت  که در طول عملیات والفجر 8 در بین رزمندگان وجود داشت ، می توان جلوه ای  از عاشورا را در آن لحظات مشاهده کرد .

سردار کرمی تصریح کرد : امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج عزت و قدرت است و باید پیرو مقام معظم رهبری همچون دوران انقلاب که مردم گوش به فرمان امام خمینی (ره)  بودند ، باشیم تا بتوانیم این مسیر پر افتخار انقلاب را تا ظهور امام زمان (عج) با صلابت  ادامه دهیم .

گفتنی است ، حسین محمدی از غواصان دریا دل و از رزمندگان حاضر در عملیات والفجر هشت ، خاطراتی از  این عملیات  و همسنگران خود  از جمله شهید والا مقام یوسف قربانی معروف به مرغابی امام زمان (عج)  بیان کرد .

شایان  ذکر است  در این مراسم یاد و نام پنج شهید والا مقام دانش آموز و نوجوان استان زنجان در دوران انقلاب اسلامی ، عباس سهرابی ،احمد مرتضایی ، منصور اوصالی، مجتبی ارفعی زرندی و اسماعیل رستمی با حضور جمعی از خانواده های این شهدا گرامی داشته شد.   

 //انتهای پیام //

 

 

نظر شما