استاندار زنجان: بازرسان چشم بینا و معتمد دولت هستند

۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۴:۱۱:۱۹
کد خبر: ۱۳۳۴۵۷۵
استاندار زنجان: بازرسان چشم بینا و معتمد دولت هستند
استاندار زنجان گفت: بازرسان در پیکره دولت، چشم بینا و معتمد دولت هستند و می توان با کمک این افراد و انجام بازرسی های مستمر از سطح بازار می توان بر روند اجرای طرح های اقتصادی دولت بویژه طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها نظارت دقیقی داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  محسن افشارچی صبح امروز به همراه معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری با حضور در جمع قریب به یکصد نفر از بازرسان فعالکالاهای اساسی بازار استان با آنان دیدار و گفتگو کردند.

وی ضمن قدردانی از زحمات فعالان بازرسی از بازار کالاهای اساسی، بازرسان را در پیکره دولت، چشم بینا و معتمد توصیف کرد و گفت: با انجام بازرسی های مستمر از سطح بازار می توان بر روند اجرای طرح های اقتصادی دولت بویژه طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها نظارت دقیقی داشت.

استاندار زنجان اهداف مورد نظر دولت در اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها را بیان کرد و افزود: باید بر روند توزیع و فروش اقلامی که با حذف ارز ترجیحی افزایش قیمت داشته و همچنین در خصوص انتقال یارانه آرد از حلقه صنایع آرد به نانوایی ها (معادل مقدار خرید نان) نظارت شود.

وی در ادامه به سوالات و مسائل مطرح شده از سوی بازرسان و ناظرین بازار کالاهای اساسی بازار استان پاسخ داد.

در ادامه این نشست معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری زنجان نیز به معرفی سامانه رصد بازار بنام سامانه «سرند» پرداخت و گفت: این سامانه نظارتی با هدف رصد دقیق و جمع آوری دقیق و مستمر قیمت اقلام اساسی از بازار در استان زنجان طراحی و راه اندازی شده است.

شهامی افزود: با ارائه گذرواژه اختصاصی برای هر کدام از بازرسان، نسخه موبایلی این سامانه نیز در دسترس آنان خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: در این سامانه جزییات قیمت اقلام اساسی توسط ناظرین ثبت و نرخ اقلام به روز رصد می‌شود و در نهایت به شفاف سازی توزیع و نرخ گذاری کالا کمک خواهد کرد.

گفتنی است؛ صبح هر روز، تمامی بازرسان بازار کالاهای اساسی استان، در محل نمازخانه  سازمان جهاد کشاورزی گرد هم آمده و ضمن انجام هماهنگی های روزانه، در قالب اکیپ های مشخص برای انجام بازرسی، به سطح شهر اعزام می شوند. 

 انتهای پیام

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز