قدردانی استاندار از عملکرد شرکت گاز استان زنجان

۱۴۰۱/۰۴/۱۱ - ۱۴:۰۷:۱۳
کد خبر: ۱۳۴۶۰۸۱
قدردانی استاندار از عملکرد شرکت گاز استان زنجان
راه اندازی نیروگاه سیکل ترکیبی آریان زنجان به عنوان پروژه ملّی، برای کشور و استان بسیار مهم بوده و این اقدام گامی موثر در توسعه اقتصادی استان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ در پی اتمام طرح گبرشازرسانی به نیروگاه 546 مگاواتی آریان زنجان و خط انتقال گاز روستاهای جنوب غربی زنجان و غرب شهرستان ماهنشان، 1 ماه زودتر از زمانبندی تعیین شده؛ استاندار با حضور در شرکت گاز استان زنجان از عملکرد بسیار خوب مدیرعامل و کارکنان تلاشگر این شرکت تقدیر و لوح تقدیر علی اکبر محرابیان؛ وزیر نیرو را به مدیرعامل این شرکت اعطا کرد محسن افشارچی در جمع مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، پیمانکاران اجرایی و برخی از کارکنان شرکت گاز استان زنجان با بیان اینکه در آستانه تابستان؛ راه اندازی نیروگاه سیکل ترکیبی آریان زنجان به عنوان پروژه ملّی، برای کشور و استان بسیار مهم بوده و این اقدام؛ گامی موثر در توسعه اقتصادی استان است؛ با اعطای لوح تقدیر، از عملکرد جهادی کارکنان گاز زنجان که با مدیریت مهندس سلیمانی نژاد در کمتر از 2 ماه موفق به اتمام آن شدند؛ قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه در مقایسه عملکرد شرکت گاز استان زنجان با دیگر دستگاه های اجرایی استان و همچنین عملکرد سال های گذشته؛ گاز زنجان واقعاً متفاوت عمل کرده و جلوتر از دیگر مجموعه ها حرکت می کند؛ ابراز کرد: چیزی نبوده که گفته باشیم و انجام نشده باشد؛ گاز زنجان یا راهی پیدا می کند، یا راهی می سازد.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه شرکت گاز استان بدنه چابک و همراهی دارد؛ افزود: بسیار خوشحالیم که کارها به صورت جهادی انجام می شود و با اعلام موضوعی؛ کمتر از 12 ساعت مدیرعامل گاز زنجان از محل اعلامی تماس و شخصاً پیگیر نحوه انجام کارها هستند.

دکتر افشارچی با بیان اینکه صدق نیت در کار حسنات بسیاری به دنبال داشته و خداوند متعال یاریگر شما بندگان خدوم است؛ گفت: "تشکر بنده را به بدنه سازمان ابلاغ فرمایید".

در ادامه؛ مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با بیان اینکه 5 تا 6 ماه زمان لازم بود تا در حالت عادی بتوانیم طرح گازرسانی به نیروگاه546 مگاواتی زنجان را به بهره برداری برسانیم؛ گفت: مهندسین و پیمانکاران اجرایی این شرکت؛ با صرف تمام توان خود از 6 فروردین ماه؛ نسبت به تکمیل پروژه احداث خط لوله 20 اینچ ارتباطی از کیلومتر 238 خط لوله 48 اینچ دوم آذربایجان با فشار عملیاتی 1050 پوند بر اینچ مربع و انشعاب خط 12 اینچ انتقال تا نیروگاه آریان زنجان اقدام کرده و با تلاش شبانه روزی؛ 1 ماه زودتر از زمانبندی تعیین شده؛ موفق به اتمام آن شدند.

رحیم سلیمانی نژاد با اشاره به اینکه هر پروژه ای برای ما نیروگاه خواهد بود و همه کارکنان خدوم شرکت گاز استان زنجان با قوت پای کار هستند؛ از حمایت ها و پیگیری های ارزشمند مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، استاندار زنجان، مسئولین و نمایندگان استان، مدیر و کارکنان خدوم منطقه 8 عملیات انتقال گاز، همچنین تلاش های بی وقفه واحدهای مهندسی و اجرای طرح ها، بهره برداری، مالی و پشتیبانی، واحدهای ستادی، حراست و پیمانکاران اجرایی و مشاورین این پروژه قدردانی کرد.

در پایان به پاس همت صادقانه و حضور سازنده نیروهای تلاشگری که با راه اندازی و اجرای پروژه سیکل ترکیبی آریان زنجان؛ به ارائه خدمات ارزنده پرداخته و موجبات توسعه پایدار کشور و رفاه و آرامش عمومی را برای ملت عزیز ایران اسلامی فراهم ساخته اند؛ لوح تقدیر وزیر نیرو و استاندار زنجان به مهندس سلیمانی نژاد مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان اعطا شد.

استاندار همچنین با اهدای لوح تقدیر از دیگر عوامل اجرایی؛ مهندسین گاز زنجان و پیمانکاران اجرایی و مشاورین این طرح ملی قدردانی کرد.

انتهای پیام

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز