انتظار ما از مردم استان زنجان تکمیل سریع فرآیند دریافت واکسن است

۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ۱۳:۲۷:۵۵
کد خبر: ۱۳۵۳۲۹۶
انتظار ما از مردم استان زنجان تکمیل  سریع فرآیند دریافت واکسن است
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان گفت: افرادی که شش ماه از تزریق آخرین دُز واکسن آن‌ها گذشته و دُز سوم و یا چهارم را دریافت نکرده‌اند، باید پروسه واکسیناسیون را مجدداً طی کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  مرتضی شهامی در جلسه شورای اداری استان با بیان اینکه خبرهای ناخوشایندی مبنی بر افزایش بیماری کرونا منتشر شده است، متذکر شد: امیدواریم این سویه با همکاری و همراهی مردم و حوزه بهداشت و درمان، متوقف شود.

وی با اشاره به اینکه برخی از مراکز تجمیعی واکسیناسیون اخیراً تعطیل شده بود، تصریح کرد: طبق مصوبه کشوری و متناسب با آمار تزریق واکسن باید مراکز تجمیعی مجدداً راه‌اندازی شود.

این مسئول افزود: طبق مصوبات جلسه اخیر ستاد کرونای استان، علاوه بر ضرورت استفاده از ماسک در فضاهای بسته و عمومی، توصیه به تزریق دُز چهارم واکسن نیز می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود در ادارات استقبال خوبی از تزریق واکسن شود، خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه‌ها و شرکت‌های بزرگ همکاری لازم برای تزریق واکسن در محل کار را داشته باشند تا موج هفتم کرونا به خوبی مدیریت شود. 

انتهای پیام

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز