نمایش اقتدار بسیج با حضور ۱۶ هزار بسیجی

۱۴۰۱/۰۸/۲۵ - ۱۴:۱۹:۵۰
کد خبر: ۱۳۹۹۸۰۷
نمایش اقتدار بسیج با حضور ۱۶ هزار بسیجی
مردم پای کار نظام هستند و در هفته بسیج تولیدات فرهنگی و هنری را در پایگاه‌های بسیج خواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  جانشین فرمانده سپاه استان زنجان گفت: بسیج از بدنه مردم است و همه مردم بسیجی هستند و مردم در این تشکیلات که یادگار حضرت امام است، سهیم هستند.

 سردار ابوالفضل طهماسبی جانشین سپاه استان زنجان گفت: مکتب بسیج، ظرفیت‌ها و جذابیت‌ها، حماسه آفرینی‌ها و مجاهدت‌های بسیج در طول تاریخ انقلاب اسلامی باید منعکس و تبیین شود.

طهماسبی با بیان اینکه برنامه‌های هفته بسیج از ۲۹ آبان‌ماه آغاز می شود، افزود: بیش از سه هزار و ۱۰۰ برنامه در قالب ۱۶۹ عنوان در استان، با شعار «بسیج خدمت‌گزار ملت است» آغاز خواهد شد.

وی به برنامه های هفته بسیج اشاره کرد و بیان داشت: دیدار بسیجیان با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه و استاندار زنجان، نمایش اقتدار بسیج با حضور ۱۶ هزار بسیجی در شهرستان‌ها، حضور پایگاه‌های اسوه بسیج استان در نمایشگاه کشوری، افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی، افتتاح مسکن محرومان با مشارکت کمیته امداد، نمایش اقتدار بسیجیان استان در پنجم آذر با حضور و سخنرانی یکی از فرماندهان ارشد نیروهای مسلح، رزمایش جهادگران فاطمی با حضور ۳۰۰ گروه از جهادگران در قالب ۴ هزار نفر در طول هفته بسیج در روستاها و مناطق محروم، برگزاری مجمع اجلاسیه بسیج استان، تجلیل و تقدیر از بسیجیان استان از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در استان برای این هفته پیش بینی شده است.

جانشین سپاه استان زنجان بیان داشت: غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، توزیع کمک‌های مؤمنانه، اجرای برنامه دختران حاج قاسم در مدارس با محوریت عفاف و حجاب، برنامه‌های روشن‌گری و یادواره شهدا با عنوان آبروی محله، برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در استان، طرح جهاد روشنایی با پنج پنل خورشیدی پنج کیلووات به ۳ هزار خانوار محروم از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در استان است. ما در جنگ ترکیبی و جنگ شناختی هستیم و دشمن سعی بر منحرف کردن افکار و اذهان جوانان است.فلسفه وجودی بسیج و سپاه خدمت به مردم است و گروه‌های جهادی فعالیت‌های گوناگونی را در عرصه‌های مختلفی چون کشاورزی، پزشکی، سازندگی و … انجام می‌دهند.

طهماسبی تصریح کرد: بسیج سازندگی امروز طرح جهاد آب‌رسانی را دنبال می‌کند، یادآور شد: بسیج در حوزه‌های مختلف انعطاف‌پذیر است و در هر عرصه‌ای خدمت‌گزار مردم و نقطه کانونی حرکت در مسیر گام دوم انقلاب است. 

 انتهای پیام

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز