یوگا نیاز جامعه امروز است

۱۴۰۱/۱۰/۲۱ - ۱۰:۰۹:۵۶
کد خبر: ۱۴۲۱۴۹۳
یوگا نیاز جامعه امروز است
دکتر سجاد اجاقلو معاون اجتماعی اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان روز سه شنبه ۲۰ دی ماه در مراسم تجلیل کمیته یوگا استان زنجان از دو تن از زحمت کشان عرصه ورزش زنجان گفت : عصر جدید عصر بحران معنا و زندگی است و بشر با همه رفاه و آسایش از آرامش درونی برخوردار نیست .

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ معاون اجتماعی اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان در مراسم تقدیر از  زحمت کشان ورزش استان زنجان گفت: یوگا نیاز جامعه امروز است و باید در توسعه آن همت گماشت.

 وی با بیان اینکه افراط در مادیگرایی تعادل زندگی را برهم می زند،  تصریح کرد: ایجاد تعادل در زندگی آرامش را به انسان به ارمغان می آورد و یکی از روش های آرامش در جامعه توسعه یوگاست و اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی زنجان در توسعه این رشته مصمم و جدی است.

وی ادامه داد: با توجه به مشکلات حاکم بر جامعه ، یوگا می تواند به آرامش تک تک شهروندان کمک نماید.

 در ادامه این برنامه احمد قربان زاده بنیانگذار و رییس کمیته یوگا استان زنجان هم به ارائه گزارشی از عملکرد کمیته یوگا استان زنجان پرداخت و گفت: بعد از کرونا به همت جمعی از علاقمندان جدی یوگا در قالب یک تیم کاری برنامه های خوبی در سطح استان در حال شکل گیری است که نتایج آن را به زودی همه خواهند دید .

سجادی افزود :  یوگا از سال ۷۶ در زنجان با کار مطبوعاتی شروع شده و با برگزاری اولین و دومین همایش بزرگ ۳۰۰ و ۱۲۰۰ نفری در استان و تربیت مربی اقدامات خوبی در این حوزه صورت گرفته و انتظار می رود روز به روز بر توسعه آن در استان افزوده شود.

در این برنامه از زحمات آقای عزیز طبیانی رییس هیئت ورزش کارگری استان زنجان و سعید شکوری به دلیل همکاری شان در توسعه یوگا در استان زنجان از سوی کمیته یوگا استان زنجان مورد تقدیر قرار گرفتند.

همچنین در این مراسم با هماهنگی صورت گرفته و طی احکامی از سوی احمد قربان زاده رییس کمیته یوگا استان زنجان ، خانم خدیجه بیات منش از مربیان توانمند زنجان به دلیل زحمات ارزشمندشان در توسعه یوگا در سطح استان زنجان به‌عنوان مسئول آموزش بانوان کمیته یوگا استان زنجان و آقای عبداله منصوری نیز به دلیل همکاری ۲۱ ساله شان در کمیته یوگا استان زنجان به عنوان عضو هیئت رئیسه کمیته یوگا استان زنجان منصوب شدند.   انتهای پیام

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز