دشمن جنگ ترکیبی را برای ضربه زدن به ملت ایران به ویژه نسل جدید در دستور کار دارد

۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۱:۰۷:۳۱
کد خبر: ۱۴۳۸۳۸۲
دشمن جنگ ترکیبی را برای ضربه زدن به ملت ایران به ویژه نسل جدید در دستور کار دارد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان به توطئه ها و دشمنی های متعدد دنیای استکبار علیه انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمن پس از ناکامی های متعدد، اکنون جنگ ترکیبی را برای ضربه زدن به ملت ایران به ویژه نسل جدید در دستور کار قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ دکتر ابوالفضل رفیعی، در همایش دانش‌آموزی یاوران انقلاب، با بیان اینکه  دشمن تاب و تحمل بصیرت و حضور آگاهانه نسل جدید  در عرصه‌های اجتماعی را  ندارد، افزود:  از این رو  دشمن درصدد است با هجمه به این نسل، به جامعه آسیب برساند.

وی با تاکید بر اینکه  دشمن دلسوز ملت ایران و فرزندان این ملت نیست، تصریح کرد: گواه این ادعا، اعمال تحریم هایی است که هدف آنها ضربه به همه مردم ایران است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان، با اشاره به  اینکه دشمن با تحریک احساسات مردم و انعکاس وارونه واقعیت ها درصدد توطئه و تاثیرگذاری بر افکار عمومی است، اظهار داشت: منظور ما از مفهوم آزادی، همان آزادی ظاهری و ابتذال نیست بلکه آزادی واقعی مشارکت در تعیین سرنوشت خود و موثر بودن و شکوفایی استعداد و توانمندی ها در  عرصه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی است.

رفیعی خاطرنشان کرد: به گواه آمار و مستندات، پس از انقلاب اسلامی پیشرفت‌های قابل توجهی در حوزه زنان در کشور محقق شده است ولی دشمن این دستاوردها را به شکل دیگری  دیگری نشان می دهد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی پایه گذار یک تمدن جدید در جهان است، گفت: این تمدن مبتنی بر دین و آموزه های دینی و ارزش های والای انسانی بوده و هراس دشمن نیز از همین موضوع است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان، با بیان اینکه دشمن با شعارهای مردم فریب، وانمود می‌کند که دلسوز مردم است، افزود: اما با تحریم‌هایی که اعمال می‌کند، مستقیما به مردم آسیب می زند.

رفیعی به لزوم هوشیاری در برابر توطئه های  دشمنان تاکید و تصریح کرد: ما باید با عزم راسخ تلاش کنیم تا بدخواهان به اهداف خود نرسند.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز